Pregătirea călătoriei la Lisabona

PREPARĂRILE VIAȚILOR

În acest an 2013 nu putem nega că, pentru toate scopurile și scopurile, este și va fi un an foarte călător.
Aproape că nu am început anul și avem deja mai multe călătorii și escapade închise.
În ultimul timp am descoperit că zborurile cresc în preț pe măsură ce zilele progresează, așa că în primele luni ale anului, am luat un calendar, am marcat datele în care am avut vacanțe, poduri ... etc și am început să planificăm unde am vrut să mergem .
În noiembrie, pe 18, este o sărbătoare locală și când a căzut luni, am găsit câteva date perfecte pentru a face o excursie într-una din capitalele pe care cel mai mult ne dorim să le cunoaștem și de care încă nu am reușit să scăpăm.
După căutarea și căutarea de zboruri ieftine, am găsit în sfârșit un motor de căutare care ne oferea prețuri pe care nu le puteam refuza în niciun fel ...
Am scăpat să ...

Lisabona

Lisabona!!!!

Astăzi vă spunem pregătirea călătoriei la Lisabona.
Lisabona Este unul dintre orașele pe care ne dorim cel mai mult să le întâlnim și după ce am discutat cu mai mulți prieteni care au fost, știam că anul acesta, da sau da, trebuie să mergem să o întâlnim.
Va fi o pauză scurtă, deoarece vom ateriza Lisabona pe 15 noiembrie seara și vom zbura acasă pe 18, de asemenea, după-amiaza târziu, așa că vom avea aproape 3 zile complete pentru a ne întâlni Lisabona.
Ideea este de a împărți între aceste 3 zile, vizita unor site-uri atât de faimoase precum Piața Comerțului, Mănăstirea Jeronimos, Monumentul descoperitorilor, Castelul San Jorge ... Și, mai ales, bucurați-vă de atmosfera în stradă și Faceți traseul cu tramvaiul 28, despre care ni s-a spus că este spectaculos.
Vom rămâne dorind să cunoaștem câteva dintre minunile care îl înconjoară, precum Sintra, Estoril, Cascais ... dar de data aceasta va fi imposibil, pentru puținul timp pe care îl avem. Deși știm, înainte de a o întâlni, că într-o zi ne vom întoarce ... Și va fi cu mult mai mult timp!

Ziua 1