Zi relaxantă în Senggigi din Lombok

Ziua 19: LOMBOK: SENGGIGI

Marți, 28 iunie 2011

Astăzi ne trezim puțin mai târziu. La 7.30 dimineața, dar o facem cu scopul de a profita de zi pentru a ne odihni în Senggigi în Lombok.
După micul dejun mergem la șezlongurile noastre și acolo petrecem restul dimineții, de la relaxați-vă în Senggigi în Lombok la Alang Alang Boutique Resort Resort. De la șezlong la scaun și de la scaun la șezlong ... ce viață stresantă.

Mic dejun la hotelul nostru Senggigi din Lombok

Bucată de mic dejun

Înainte de 1 amiază, cerem un taxi pentru a ne duce Senggigi în Lombok a mânca
Taxiul ne încasează mai puțin de 1 euro și vă spunem să ne duceți la Casa Alberto, un restaurant italian pe care îl recomandăm în ghidul Indonezia.

Adevărul este că nu mâncăm prost, dar nici din lumea cealaltă nu este. Desigur, mediul este fantastic. Este pe plajă și cu vederi minunate Lombok.
Cam pe la 3 după-amiaza ne întoarcem la hotel, cu atât de ghinion încât plouă. Este uimitor cât de ușor se schimbă timpul pe aici.
Deși nu ne putem plânge în acest moment, am avut zile perfecte.
Deci nu avem de ales decât să petrecem restul după-amiezii făcând unul dintre lucrurile care ne plac cel puțin în vacanță: odihna.
Dar adevărul este că aveam nevoie de el.

Profitând de după-amiaza.Senggigi în Lombok

Priveliște din camera noastră pe măsură ce furtuna se apropie.Senggigi în Lombok

Și ne-a făcut să ne simțim minunat. Încă ploua, am luat cina la restaurantul hotelului pentru a ne lua la revedere de la ce va fi ultima noastră noapte în zona Senggigi în Lombok.
Rezumatul pe care îl putem face în aceste zile este „relaxare”.
Am avut mare noroc în alegerea hotelului din Senggigi și, deși după aceste zile, ne întoarcem la „odihnă” la Gili Trawangan, nu va fi același lucru, pentru că vrem să facem mai multe lucruri… nu va fi nici măcar o zi, nu vom face nimic !!
Și cu aceste gânduri și sunetul mării, am adormit gândindu-ne la aceste zile incredibile pe care le-am petrecut la Alang Alang Boutique Beach Resort.

Ziua 20
LOMBOK: SENGGIGI -GILI ISLANDS (GILI TRAWANGAN)