De la aeroportul din Jakarta la hotel

Ziua 2: PRIN VOLĂ - YAKARTA

Sâmbătă, 11 iunie 2011

Când ne trezim, ne uităm la ceas și vedem că suntem la doar 2 ore distanță de popasul din Kuala Lumpur al zborului nostru Barcelona Jakarta. Au mai rămas doar câteva ore pentru a fi pe drum de la aeroportul din Jakarta la hotel.
Când aterizăm, ei ne spun că putem părăsi avionul, dar luând o carte de „tranzit” și trecând din nou prin scanere.
După orele pe care le avem, nu ne pasă ce avem de făcut, trebuie să întindem picioarele.
Și acolo mergem, asta deja miroase diferit, nu mai suntem în Europa.
Aici începem să observăm că suntem în vacanță!
Ne îmbarcăm din nou și mai avem doar 2 ore pentru a ajunge la destinație. Acest timp trece mai repede, cu nervii sosirii și cu planurile din nou așa cum ne-am propus.
La ora 17.30 am plantat Aeroportul din Jakarta. Am citit că problema vizelor a fost foarte lentă, dar am avut noroc și în mai puțin de 15 minute aveam totul gata. Am plătit 20 de euro de persoană și doamnelor și domnilor, suntem deja înăuntru Indonezia!!

Ei bine, aș dori să fac un paragraf înainte de a continua, aici începem să vedem că fotbalul este „subiectul cel mare” despre care vom vorbi de fiecare dată când spunem că suntem din Barcelona. Roger iubește asta, dar adevărul este că mă enervează puțin. Ei ne cunosc doar pentru asta, este deja trist ...

Ajungem în zona din cerere de bagaje de la aeroportul din Jakarta și vedem că este destul de simplu. Pentru a fi capitala Java, ne-am așteptat la ceva ceva mai modern. Deși gândește-l bine, pentru a împacheta valizele, nu este nevoie de atât de multă tehnologie.
Și pentru ca ne vom păcăli pe noi înșine, ca întotdeauna, în ciuda faptului că nu am atins niciodată loteria, pesimismul meu de călătorie câștigă !!
După 15 minute de vizionare a casetei în jur, fără ca rucsacurile noastre să apară, am decis că este timpul să mergem la revendicări.
Acolo suntem mai bine de o oră depunând cererea și începem să vedem care vor fi primele mită.
Îl vedem pe străinul ciudat, însoțit de un localnic, îmbrăcat ca o perie, care este în față la coadă la lovitura unui bilet.
Până când vine rândul nostru, care este coada celor care încă nu au bilete de mită pe nimeni.
Spre scutirea noastră ne spun că gențile sunt amplasate, au rămas în Amsterdam, dar că a doua zi le vor avea și le vom trimite la Yogyakarta, care va fi următoarea noastră destinație, la care am plecat mâine.
Adevărul este că înainte de această afirmație atât de neclară nu știu dacă să fiu mai nervos sau nu, din moment ce mi-au spus asta, atunci s-a dovedit opusul. Încercând însă să nu rămânem pesimist, dau un vot de încredere băiatului care ne-a tratat atât de amabil, fără a elibera o singură rupie.
Înainte de a pleca în căutarea noastră transfer la hotel în apropierea aeroportului Jakarta, mergem în căutarea de birouri de schimb.
Ei sunt chiar la ieșire și, deși diferit, seamănă cu cei din Kenya. Afise scrise de mână cu schimbarea zilei. Calculatoare vizibile Dar aici nimeni nu încearcă să ne atragă atenția pentru a putea face „afacerea” cu ei.
Ei ne privesc doar cu curiozitate. Deci ne uităm la schimbarea scrisă pe panourile celor 5 birouri pe care le avem cel mai aproape și mergem la cel cu cea mai mare schimbare. Înainte de schimbare, ne asigurăm de rupii pe care ni le vor oferi, arătând numărul de pe calculator și subliniem că operațiunea nu poartă comision.
Am schimbat 100 de euro, puțin, pentru că ni s-a spus că schimbarea la aeroport este foarte proastă.
Deci, credem că mâine în Yogya, vom face schimbarea pentru Java.

În prezent și după multe călătorii înapoi, vă recomandăm, dacă nu doriți să plătiți comisioane atunci când luați bani de la bancomatele în străinătate și aveți întotdeauna schimbarea curentă, utilizați cardul N26 pentru a plăti și cardurile Bnext și Revolut pentru a obține bani în casieri. Ei sunt cei pe care îi folosim, Sunt gratuite și te vor salva foarte mult.
Puteți găsi mai multe informații în acest articol despre cele mai bune carduri pentru a călători fără comisioane.
Primul lucru la care observ părăsi aeroportul Jakarta Spre stradă, este un miros familiar, scorțișoară amestecată cu tămâie, ceea ce mă face să mă relaxez după nervii pe care îi am de fiecare dată când ajung într-o țară diferită. Acest lucru mă face să mă simt acasă.
Transferul de oameni este incredibil. Este închis noaptea și la ușile aeroportului puteți spune că nu este totul, în afară de liniște.
Încercăm să ne concentrăm pe căutarea autobuzului, care trebuie să ne ducă de la aeroportul din Jakarta la hotel, dar nu pot, în fiecare secundă, mă uit înapoi și înapoi, căutând detalii, aspecte, lucruri care mă fac să-mi dau seama că sunt cu adevărat deja în Indonezia.

Pe cât posibil, deși fără bagaje, suntem foarte fericiți.
Încercăm să uităm puțin de primele impresii și ne înțelegem serios cu căutarea transferului de la aeroportul din Jakarta la hotel unde vom sta în această seară, hotelul FM7, a hotel langa aeroport.
Și ca întotdeauna, înnebunim în prima zi când ajungem într-un loc nou.
Ne întrebăm și nu există băiat de transfer. Nimeni nu știe unde este, iar cei care îl cunosc ne spun că nu există transfer la hotel, că la acel moment este „închis”.
Știm că este o minciună, sunt sigur că este, dar să vedem cine este bărbatul frumos care îl găsește.
Întrebăm de vreo 10 ori, iar în aceia urcăm și coborâm în același loc încă de 10 ori. Ne simțim total newbies. Obositi dupa calatorie, am decis ca suntem plini de atatea ture si am decis ca cel mai bine este sa luam un taxi.
După ce am bătut joc (în asta, chiar dacă este prima zi, nu ne prinde prin surprindere), am primit una pentru 50.000 de rupii, la hotel.
Iar experiența primului taxi nu poate fi mai suprarealistă. El explică că aparține unei familii de foști misionari și ne pune un CD de muzică, similar cu cântările gregoriene, nu știu cum să îl definească exact, dar pare foarte asemănător cu o masă cântată.
Așa că în acest fel facem prima noastră călătorie cu mașina prin Java.
Încerc să văd ceva între neagra nopții și, deși suntem pe un drum cu benzi interminabile, încercăm să privim cât de puțin putem.

Mai multe informații practice pentru a vă pregăti călătoria în Indonezia

- 10 locuri esențiale de vizitat în Indonezia
- 10 sfaturi esențiale pentru călătoria în Indonezia

Aproape că am ajuns la hotel, am trecut printr-o zonă cu mici unități, cu scaune la ușă. Mai târziu, am descoperi că acestea sunt celebrul warungs.
Momentan nu ne este frică de a conduce. Am citit că a fost o conducere sinucigașă, dar până acum mergem destul de calm.
Ei ne informează că ajungem deja hotel (La final am luat aproximativ 15 minute) și înainte de a intra în zona de parcare, abordări de securitate și verificați portbagajul și partea de jos a mașinii. Operație care se va repeta ulterior în fiecare hotel al călătoriei noastre în Indonezia unde stăm.

Cum să ai internet în Indonezia?

Dacă vrei să ai internet în Indonezia o opțiune bună este să cumpărați unul Cartela SIM Holafly, cu care veți avea internet din momentul în care aterizați, câteva GB de date, păstrând numărul de WhatsApp și serviciul de asistență în spaniolă.
Puteți cumpăra cartela SIM preplătită Holafly aici cu un 5% reducere pentru cititorul nostru.

Ne înregistrăm la hotelul FM7 și începem să ne facem o idee despre ce hoteluri din Indonezia.
hotel lângă aeroportul yakarta Este uriaș, iar adevărul este că personalul este foarte atent. Are niște „macro-hotel” și, în același timp, poți respira liniște.
Este o senzație rară. Poate mai mult decât hotelul, senzația este produsă de cea pe care am fost aici de câteva ore și suntem percepuți 100%.
Nu mai este timpul pentru un spa sau piscină (și mai puțin fără un costum de baie). Așa că am lăsat lucrurile în cameră (uriaș, apropo) și am decis că este timpul să încercăm mâncare indoneziană, așa că mergem direct la restaurant pentru cină.
Am comandat un fel de mâncare Sate Ayam (frigarui de pui), cu sos de arahide și unul de creveți pânați (încă nu am cap să învăț numele meselor, mai târziu sper să le pun așa cum apar în meniurile barurilor și restaurantelor) )

Primul nostru Sate Ayam

Profităm și solicităm primele noastre sucuri naturale, din care am citit că sunt adevărate minuni.
Foarte bună mâncare și sucuri, deși puțin amară, foarte bună.
Sunt aproape 10 noaptea așa că, după toate „senzațiile” de astăzi, am decis că este timpul să mergem să dormim și să ne odihnim ce putem. Momentan nu știm ce ne va afecta jetlajul !!
Mâine trebuie să fim gata la 4.30 dimineața, pentru că avem transferul la aeroport. De aici mergem direct la Yogyakarta !!!

Ziua 3