RUTA 66, ETAPA 8: ALBUQUERQUE - GALLUP

Total mile: 183
timp Estimat: 5 ore

Locuri de interes a traseului:

• Locații neplăcute (în afara itinerarului, acesta nu este chiar traseul 66)
  • Restaurant Cina 66 (Albuquerque)
  • Orasul Isleta

• lagună
  • Granturi
  • Gallup

9 iunie, ieri m-am dus să dorm cu niște felicitări din Noua Zeelandă și Japonia și azi dimineață am deja pe cei din Spania ... zi de naștere Anul acesta va dura aproape 48 de ore! Fără să-l planificăm, această zi coincide cu vizita lui Albuquerque, iar pentru unii geeki de la Breaking Bad ca noi, acest lucru înseamnă doar un lucru: că dau pe ruta 66 (pentru un raaaaato) și vom vizita locațiile din serie!

Ceea ce nu aveam a fost întâlnirea cu Breaking Bad AUTOCARAVANA! Ok, nu este la fel, dar este exact! Am traversat-o la prima oprire, casa lui Jessy, iar când am citit semnul din spate nu am putut să-l credem! Este Breaking Bad! Nu există un cadou mai bun!

Așa că nimic, ne dedicăm să rămânem la fundul său, să uităm de mapita pe care am pregătit-o și să descoperim fiecare dintre cele mai interesante locuri din serie: Puii de pui, Motelul în care Frank încearcă să-i învețe pe Walter JR o lecție, Casele gemene ale lui Jessy și Jane, mașina de spălat ... și încă câteva! Până să ajungem la casa lui Walter, aici am mers înainte spre rulota turneului și ceea ce am văzut ne-a surprins destul de mult ... Proprietarii sunt destul de bătrâni în două locuri în garaj, cu ușa deschisă și nu mulți prieteni sunt în față ... Mai întâi ne-au dat drumul ... „Grrrr, poți să faci o poză de pe stradă în față”. Am făcut acest lucru, până când un vecin ne întreabă, literalmente „Ți-au urlat încă?”. Ei bine, asta pare să fie un pic la tonul golului albastru.

Oh, și un lucru pe care nu-l putem uita, la stația Pollos Hermanos, ghidul turistic și șoferul se apropie de noi pentru a ne întreba dacă suntem cei care îl urmărim prin Albuquerque! Tipul este foarte drăguț, ne-a arătat caravana înăuntru și chiar ne-a dat niște pungi cu aceste cristale albastre cu o puritate de 96% (vaaaale, acestea sunt bune ... dar nu este un cadou bun?)

Nu a fost singurul care m-a luat de la această vizită. La oprirea la un atelier de mașini, unde lasă autovehiculul din serie pentru a-l repara, doamna proprietară a locului super prietenos s-a apropiat de mine să mă întrebe lucruri mici și să-mi povestească experiența filmărilor. Și mătușa nu merge și îmi dă câteva fotografii pe care le-a făcut cu actorii când erau acolo!

Dacă nu am mai spus-o, oamenii din Statele Unite sunt misto!

Așa am petrecut dimineața, dar nu am vrut să părăsim Albuquerque fără a schimba din nou cipul și am ajuns să mâncăm la Cina 66, un restaurant super frumos, cu decor de traseu și atmosferă totală de drum! Și uite, se întâmplă că, dacă e ziua ta, îți dau mâncarea.

Punem bateriile pentru a reveni la drum: 40 spre vest, direcție Arizona! Deși nu vom părăsi statul New Mexico până mâine. De câteva zile, Route 66 rulează pentru ceea ce este acum Interstate 40. În ultimele zile am profitat de ocazia de a trage o bună parte din acest drum, dar vă recomandăm ca, dacă aveți timp, să călătoriți pe drumul care circulă paralel, partea dreaptă aproape întotdeauna. Nu este continuu și uneori va trebui să ne întoarcem la 40, dar va trece prin sate foarte răcoroase și peisaje super particulare.

Astăzi am trecut Granturi, cu afișe și ceva recoltă ... dar ceea ce ne-a plăcut cel mai mult au fost câmpiile din New Mexico, esplanade uriașe de acostamente tăiate de drum și de calea de tren unde circulă cartierele foarte lungi. Și în depărtare, munții roșii tăiați în trepte și soarele din ce în ce mai jos ...

Există o zonă după Grants cu munți similare cu cele pe care le-am vizitat cu o zi înainte, dar mai roșiatice. Se numește Parcul național Red Rock. Nu o vizităm, dar dacă aveți timp, poate fi o idee bună.

Am ajuns la Gallup la un moment bun, pentru a dormi ne-am tras înapoi de la gluma parcării Walmart, deși puteți petrece și noaptea la cazinoul Navajo Red Light (sau ceva de genul), cu câțiva kilometri înainte de sosire. Nu are nimic remarcabil, doar o parcare, dar locul este destul de frumos (și dacă vrei să îți încerci norocul în mașinile mici, atunci îl ai).

Toate articolele noastre de pe ruta 66:

• CELE MAI BUNE DE LA RUTA 66: EXPERIENȚELE PE CARE NU TREBUIEȚI SA O Pierd
  • Cât de mult se face traseul 66? BUGETUL DE VIAȚĂ
  • SFATURI PENTRU A FACE RUTA 66 (ȘI NU ÎNCĂRCĂȚI-O)