Germania

Ziua 4: MUNICH - BARCELONA Luni, 19 noiembrie 2012 Astăzi ar trebui să fie una dintre acele zile în care ne trezim cu fața lungă și ochii tristi, așa cum se întâmplă de obicei atunci când este ultima noastră zi de călătorie. Dar nu, astăzi nu ne-am trezit așa și sigur a fost motivul pentru care zborul nostru nu pleacă până la 9 noaptea și asta înseamnă că suntem convinși că mai avem o zi de călătorie în Bavaria și mai avem multe lucruri de văzut în Munchen .

Citeşte Mai Mult

Ziua 1: BARCELONA - MUNICH Vineri, 16 noiembrie 2012 Astăzi, ceasul cu alarmă a sunat în același timp ca întotdeauna. Pare un vineri ca oricare altul, dar nu, weekendul acesta nu va fi ca restul, asta va fi petrecut pe meleagurile germane ... peste câteva ore luăm zborul de la Barcelona la Munchen.

Ziua 0: PREPARĂRI Joi, 15 noiembrie 2012 Îmi amintesc în continuare de parcă a fost ieri prima dată când i-am văzut imaginea, a fost acum mulți ani, într-un puzzle și apoi am descoperit că este la fel ca castelul pe care atâți îl văzuseră în filmele Disney . Din acel moment am știut că o voi vedea vreodată în direct și de când am început călătoria, am avut-o întotdeauna ca destinație de top pe lista noastră.

Ziua 3: FUSSEN - OBERAMMERGAU - MUNICH Duminică, 18 noiembrie 2012 Astăzi am fi putut profita de pat și să ne ridicăm puțin mai târziu, dar așa cum ni se întâmplă de fiecare dată când suntem în vacanță, credem că cel mai bine este să setăm ceasul cu alarmă și să profităm de timp că am vizitat lucrurile și „a trăi” vacanțele la maxim și mai mult astăzi că avem o „gheață” așa cum este orașul de poveste din Oberammergau.

Citeşte Mai Mult

Ziua 4: BERLIN - BARCELONA Duminică, 8 ianuarie 2012 În această dimineață, alarma sună cu sunetul melancoliei. Astăzi este ultima noastră zi în oraș și asta, deși nu vrem, este întotdeauna un pic trist. Suntem la doar câteva ore de centrul Berlinului până la aeroport. Ne lăsăm pungile la Park Plaza Wallstreet Berlin Mitte și mergem direct să luăm metroul pentru a ne duce la stația de metrou Gesundbrunnen unde vom face un tur subteran!

Ziua 1: BARCELONA - BERLIN Joi, 5 ianuarie 2012 Astăzi putem spune că anul a început pentru noi. Nu anul normal, dacă nu anul călătoriei !! Și adevărul este că era timpul, așteptam cu nerăbdare această zi. Astăzi la 8 pm avem un zbor de la Barcelona la Berlin. Anul trecut, în această perioadă am făcut o excursie în Toscana și sperăm că acest lucru devine obișnuit 🙂 Pe măsură ce alarma sună în fiecare zi, ne trezim, mergem la muncă ... mâncăm și (acest lucru nu mai este obișnuit) luăm mașina la mergi la aeroportul din Barcelona pentru zborul nostru de la Barcelona la Berlin.

Ziua 3: BERLIN Sâmbătă, 7 ianuarie 2012 Ceasul cu alarmă a sunat la 8 dimineața, iar adevărul este că ne-a costat să plecăm și că astăzi este ziua în care vom avea ocazia să întâlnim faimoasa Puerta de Brandenburg. Dar înainte de a părăsi Park Plaza Wallstreet Berlin Mitte și să fim oameni, am plecat la micul dejun la un bar din apropierea hotelului din Berlin, unde am comandat câteva croisante de ciocolată, cafea și cafea cu lapte, pentru 5 euro.

Citeşte Mai Mult

Ziua 2: BERLIN Vineri, 6 ianuarie 2012 Ringggggggggggggg, Rinnnggggggggggggg ... Acest sunet este ceasul deșteptător, sună ca în fiecare dimineață, dar astăzi are un alt ton, are sunet de vacanță. Atingeți-vă fără să vă întoarceți în pat și începeți să vă bucurați din orașul Berlin. Vom începe ziua părăsind Park Plaza Wallstreet Berlin, hotelul nostru din Berlin și vom face una dintre cele mai speciale vizite pe care le putem face în acest oraș, Zidul Berlinului.