Italia

Ziua 3: MONTEROSSO - CORNIGLIA - MANAROLA - RIOMAGGIORE - MONTEROSSO Astăzi, alarma sună la 7 dimineața și puțin înainte de 8, deja luăm micul dejun într-un salon al hotelului nostru din Monterosso, Hotel Souvenir, cu un mic dejun care Deliciile oricui. Astăzi trebuie să fim încărcați cu energia care vine să viziteze Corniglia, Manarola și Riomaggiore într-o singură zi.

Citeşte Mai Mult

PREPARĂRILE CĂLĂRII Când la începutul anului aveam înaintea noastră calendarul acestui 2014, primul lucru pe care l-am făcut a fost să începem să scrijelim datele posibile pentru călătoriile pe care le-am planificat pentru acest an. După ce am marcat „călătoriile” lungi pe care le-am face în acest an, Peru și Islanda, ne-am concentrat asupra posibilelor evadări pe care le-am putea fura din calendar.

Ziua 2: PISA - LA SPEZIA - MONTEROSSO În această dimineață este timpul să ne întoarcem devreme, ca în toate călătoriile Street Travellers și mai mult de data aceasta când la 8.26 dimineața avem un tren de la Pisa la La Spezia și apoi revenim la luați un alt tren de la La Spezia la Monterroso. Aceasta este una dintre puținele ori în care în Italia alegem trenul ca mijloc de transport și trebuie să spunem că site-ul oficial al trenului, adevărul este că a fost destul de intuitiv, deci căutând diferite opțiuni găsim Go Euro ceea ce ne-a permis să facem rezervarea tuturor trenurilor din Cinque Terre în doar câteva minute într-un mod foarte ușor și intuitiv.

Călătoria noastră la Cinque Terre ne-a dus înapoi într-o țară precum Italia, la care încercăm să ne întoarcem ori de câte ori putem. În acest caz, o vom face într-una dintre domeniile pe care am dorit-o cel mai mult să le cunoaștem, dar despre care ne-am așteptat să avem suficiente zile pentru a ne bucura în pace.

Citeşte Mai Mult

Ziua 1: GIRONA - PISA Astăzi a fost o zi mult mai aglomerată decât de obicei, dar am luat-o cu filozofia care dă cunoștință că la sfârșitul acestei după-amiaze avem un zbor de la Girona la Pisa, care va fi intrarea la călătoria noastră la Cinque Terre, unul dintre colțurile Italiei pe care cel mai mult ne-am dorit să le cunoaștem.

Călătoria la Milano și Bergamo în 4 zile ne-a dus înapoi în Italia, țară la care ne întoarcem ori de câte ori putem. Milano este considerată capitala modei, doar pentru a vizita spectaculosul său Duomo merită deja. Bergamo este un oraș cu un centru istoric frumos în zona superioară. Cu această ocazie am zburat de la Girona la Bergamo, unde am ajuns noaptea târziu și am luat un autobuz de la compania aeriană care ne-a dus direct la Milano, unde am stat primele două nopți ale călătoriei noastre către Milano și Bergamo.

Această călătorie la Roma în 6 zile ne-a dus să cunoaștem capitala și să ne întoarcem din nou în Italia. Roma, orașul etern, în care la fiecare pas găsim o biserică, fântână, pătrat, palat, ruine cu o istorie sau o legendă greu de depășit. Zborăm de la Girona la Roma cu o companie low cost, care ne permite să realizăm mai multe escapade în Europa la prețuri foarte accesibile.

Citeşte Mai Mult

Călătoria în Florența și Pisa în 5 zile ne-a dus înapoi în Italia, una dintre țările către care avem mai multă afecțiune și la care ne întoarcem ori de câte ori putem, nu numai pentru locurile sale incredibile, ci și pentru gastronomia sa spectaculoasă care Ne face să ne bucurăm de fiecare dată când mergem. Am călătorit Florența și Pisa în 5 zile plecând de la Girona și zburând la Pisa, unde după un incident cu timpul și a trebuit să aterizăm în Genova, suntem transferați cu autobuzul spre Pisa și apoi trebuie să luăm un tren pentru a ajunge în sfârșit, în cele din urmă. Ora zilei până la Florența, care este locul unde vom rămâne zilele următoare.

Albergo Etruria Primul dintre hotelurile din Toscana în care ne-am cazat a fost un hotel din centrul Volterra. O descoperire pentru noi atât pentru locație, cât și pentru infrastructură, precum și pentru tratamentul primit de personalul său. Se află pe strada principală din Volterra și are camere foarte corecte, mari și curate.

Hotel Aurasol Alguero Acesta este primul dintre hotelurile din Sardinia unde am stat. Nu este un hotel în sine, dar poate fi inclus în categoria Apartamente din Alghero. Situația sa este foarte centrală, astfel încât să vă puteți deplasa în centrul orașului fără a utiliza niciun tip de transport.

Citeşte Mai Mult

Călătoria în Sardinia ne-a întors în Italia, de această dată pe o insulă cunoscută pentru plajele sale, dar asta ne-a oferit mult mai mult decât atât. Călătoria noastră în Sardinia a fost de 5 zile, așa că a trebuit să alegem ce zonă a insulei am dori să vizităm, deoarece nu am avut timp să o vizităm.

Această călătorie în Toscana în 4 zile ne-a dus înapoi în iubita noastră Italia pentru a cunoaște una dintre cele mai interesante, celebre și spectaculoase zone ale țării. Zborăm de la Girona la Pisa, nu numai din cauza locației ambelor aeroporturi, Girona lângă locul în care locuim și Pisa foarte aproape de Toscana, dar și din cauza prețurilor fantastice oferite de această rută.

Sfaturi pentru Bologna, Rimini și San Marino Unul dintre sfaturile pentru Bologna este modul de a vizita orașul și acesta este pe jos. Centrul istoric nu este prea mare și poate fi vizitat cu ușurință în 1 zi. În experiența noastră, momentul perfect pentru a cunoaște orașul ar fi de două zile complete.

Citeşte Mai Mult

Călătoria noastră de 4 zile la Bologna, Rimini și San Marino ne-a permis gratuit să ne întoarcem în Italia, țară la care încercăm să ne întoarcem în fiecare an, nu numai pentru moștenirea fascinantă, ci și pentru bucătăria sa incredibilă. De data aceasta zborul ne-a dus la Bologna, apropo una dintre cele mai ieftine destinații dacă zburați din Girona, cum este cazul nostru.

Ziua 3: SIENA - MONTALCINO - ST. ANTIMO - BAGNO VIGNONI - PIENZA - MONTEPULCIANO - SIENA Sâmbătă, 8 ianuarie 2011 Este 7 dimineața și a sunat ceasul cu alarmă. Îmi amintesc clopotele pe jumătate în vise și țipete de oameni care vorbeau italiană. Cred că nu a fost un vis, iar explicația este că pereții hotelului din Siena sunt din hârtie.

Ziua 5: CANNIGGIONE - COSM ESMERALDA: BAJA SARDINIA, PORTO CERVO, PLAYA CAPRICCIOLI, PORTO ROTONDO - OLBIA - CAPO CACCIA- AEROPUERTO ALGUER Luni, 25 aprilie 2011 Ceasul cu alarmă sună și imediat ce deschidem ochii comentăm că noaptea avem Auziți că plouă tare, privim pe fereastră și vedem că cerul este acoperit și strălucitor.

Citeşte Mai Mult

Ziua 4: SIENA - PISA - GIRONA Duminică, 09 ianuarie 2011 Astăzi ne-am acordat ceva mai mult timp de odihnă la hotelul Chiusarelli, ceasul cu alarmă a sunat la 7.30 dimineața. Este ultima noastră zi de călătorie în Toscana și dimineața, până după prânz, intenționăm să vizităm Siena.

Ziua 2: ALGUER - GROTTA DI NETTUNO - ALGUER Vineri, 22 aprilie 2011 Ringgggggg, ringgggggggggg, sunt ora 8 și sună ceasul cu alarmă. Noaptea trecută am decis că, întrucât suntem în vacanță și astăzi avem o zi destul de confortabilă, cu vizita de după-amiază a celebrei Grotta di Nettuno din Alghero, ne vom ridica la o oră „mai rezonabilă”, dar deschidem ochii și ascultăm ce nu este Nu am vrut să auzim în niciun fel: ploaie.

Ziua 2: VOLTERRA - SAN GIMIGNANO - MONTERRIGGIONI - SIENA Vineri, 7 ianuarie 2011 Ceasul cu alarmă a sunat la 7 dimineața, deși l-am lăsat să sune încă câteva minute. Se pare că nu, dar suntem împăcați, avem nevoie de micul dejun și asta ne oferă aerul să ne răcorim și să începem cu o zi care promite să fie cea mai completă, unde vom avea ocazia să cunoaștem faimosul oraș San Gimignano.

Citeşte Mai Mult

Ziua 4: PORTO POZZO - PALAU - FERRY - LA MADALENA - CAPRERA - LA MADALENA - PALAU (ROCCA DEL 'ORSO) - ARZACHENA Duminică, 24 aprilie 2011 Ceasul cu alarmă a sunat la 7 dimineața și primul lucru pe care îl facem Se uită pe fereastra camerei noastre de la Hotel Porto Pozzo și vedem că lumina trece prin perdele.