Italia

Ziua 3: Roma: Colosseum, Forumul Roman, Piața lui Traian, Monumentul lui Vittorio Emanuele II, Fântâna Trevi, Panteonul Agrippa, Piazza Navona, Podul Umberto I, Plaza de España După ce am adormit ieri sub o furtună, deoarece nu intenționam să trăim această călătorie la Roma într-un weekend, astăzi sună alarma la 5:30 dimineața și doar uitați-vă pe fereastră vedem că primele raze de soare încep să apară, ceva care nu face altceva decât să ne încurajeze continuați cu itinerariul pe care îl pregătisem pentru această Roma pe jos.

Citeşte Mai Mult

UNA Hotel Roma Într-una dintre cele mai centrale și conectate zone ale Romei, chiar în fața gării Termini, găsim UNA Hotel Roma, un spațiu de cazare contemporan în care șederea este cea mai bună modalitate de a încheia ziua în oraș. . Hotelul are 6 etaje, 197 de camere, 5 săli de întâlnire, restaurant și bar și parcare privată.

Ziua 1: Lloret de Mar - Aeroportul Barcelona - Roma Fiumicino - Roma Așa cum facem de obicei în ultimele evadări pe care le-am făcut în aceste luni în urmă, ziua începe ca oricare alta, cu singura diferență că odată cu prima ceașcă de cafea a zilei că peste câteva ore vom traversa cerul din nou spre o nouă destinație sau ca cu această ocazie, pentru a ne întoarce la una deja cunoscută, revenind pentru a zecea oară în acea țară care ne-a atârnat atât de mult: Italia și Roma noastră într-un weekend că ne vom bucura în aceste zile, aeroportul la care vom ajunge în această seară.

Această călătorie la Roma într-un weekend ne permite să ne întoarcem în Italia pentru a zecea oară, de această dată să întâlnim unul dintre orașele sale cu mai multă istorie, în care eram deja cu 8 ani în urmă, într-o călătorie la Roma în 6 zile . Cu această ocazie, vizita va fi mai scurtă, bucurându-ne de Roma într-un weekend, concentrându-ne nu atât pe vizite, ci pe plăcere să ne plimbăm prin oraș și să ne întâlnim din nou cu acele locuri din care păstrăm o amintire specială și cei care Așteptam cu nerăbdare să ne întoarcem.

Citeşte Mai Mult

UNA Hotel Napoli Într-una dintre cele mai centrale și mai bine conectate zone din Napoli, chiar în fața gării Napoli Centrale, găsim o clădire istorică din secolul al XIX-lea, complet restaurată în care o găsim, hotelul din Napoli unde ne-am cazat În călătoria noastră, UNA Hotel Napoli.

Ziua 4: Napoli: Spaccanapoli, metrou Napoli, Cartierul spaniol, Port Napoli - Aeroportul Roma Fiumicino - Barcelona Astăzi este ultima zi a acestei călătorii la Napoli și Pompeii în 4 zile pe care am vrut să le facem cu mult timp în urmă. Alarma sună la 7 dimineața și după ce lăsăm totul colectat și actualizăm puțin rețelele de socializare, ne întoarcem pe terasa hotelului UNA Napoli, unde ne întoarcem la micul dejun pe terasa sa incredibilă, așa cum am făcut ieri înainte de a pleca să descoperim Napoli într-o singură zi și unde ne bucurăm de vederi frumoase înainte de a ne întoarce pe străzile din Napoli, cu o vizită în minte, Napoli subterană.

Ziua 3: Napoli: Spaccanapoli, Via Tribunal, Duomo, Via San Gregorio Armeno, Biserica San Angelo a Nilo, Capella de San Severo, Biserica San Domenico Maggiore, Piazza Bellini, Muzeul Arheologic din Napoli, Via Port'Alba, Via Benedetto Croce , Basilica Santa Clara, Galeria Umberto I, Cartierul spaniol, Piazza del Plebiscito, Castel dell'Ovo, Castel Nouvo Astăzi ne grăbim un pic mai mult de somn și când alarma sună la 7:30 dimineața, sărim din pat ca copii, deja recuperați pe deplin de ieri vizitând Herculaneum și Pompeii într-o singură zi și cu mintea fixă ​​asupra a tot ceea ce avem astăzi ce să vedem la Napoli într-o singură zi.

Citeşte Mai Mult

Ziua 1: Barcelona - Aeroportul Fiumicino din Roma - Napoli Ziua noastră începe ca oricare alta care implică o zi lucrătoare, adică cu sunetul de a te trezi, o cafea și stai în fața calculatorului, deși astăzi o luăm cu un zâmbet mare, mai mult asta restul zilelor, pentru că în această după-amiază ne întoarcem pentru a noua oară în Italia, o țară care ne are în dragoste.

PREGĂTIERI VIAȚIONALE Când am început pregătirea pentru escapadele din acest an, am revenit să luăm în considerare una dintre destinațiile către care încercăm să ne întoarcem în fiecare an, Italia. Imediat după ce am decis că anul acesta ne vom întoarce, nu am putut face altceva decât să ne regândim acea destinație care a fost în capul nostru de ani de zile și căreia, dintr-un motiv sau altul, în ciuda faptului că este unul dintre acele locuri pe care le-am calificat Printre cele 10 site-uri de văzut înainte de a muri, am lăsat-o să treacă.

Ziua 2: Napoli - Herculaneum - Pompei - Napoli Alarma sună la 8 dimineața. Vă puteți imagina deja fața după ce am dormit doar 4 ore după ce am plecat ieri de la Roma Fiumicino la Napoli, dar nu este nimic ca să ne ridicăm știind că astăzi mergem la Herculaneum și Pompei într-o singură zi și cu asta și un duș, la 9. Dimineața, după aproximativ 4 ore de odihnă, suntem pe terasa hotelului UNA Napoli, bucurându-ne nu numai de un mic dejun impresionant, dar avem și o vedere, dacă este posibil, mai bine spre Napoli.

Citeşte Mai Mult

Ziua 3: Florența: Biserica Santa María Novella, Il Carmine, Il Santo Spirito, Palazzo Pitti, Jardines di Boboli, Galeria Uffizi, Piața Republicii Joi, 25 decembrie 2008 După una dintre cele mai complete zile de ieri, Prima zi de Florență în 3 zile, am părăsit Hotelul Globus foarte curând, făcând prima oprire chiar lângă gară, unde am întâlnit Biserica Santa María Novella, unul dintre locurile pe care le-am evidențiat în planificarea lucrurilor Ce să vezi în Florența.

Ziua 5: Pisa: Campo dei Miracoli, Plaza dei Cavalieri, Piața Garibaldi, Podul Solferino - Girona Sâmbătă, 27 decembrie 2008 După ce ieri a terminat o parte a călătoriei cu cele mai bune vederi ale Florenței, astăzi este timpul să vezi Pisa într-o singură zi , deci este timpul să părăsim hotelul La Pace devreme în direcția Campo dei Miracoli, unde am fost aseară și unde a fost Duomo, Baptisteriul și, mai ales, faimosul Turn din Pisa.

Ziua 4: Florența: Piața Michelangelo, Bazilica San Miniato al Monte, Bazilica San Lorenzo, Palazzo Medici Riccardi, Galeria Accademia - Pisa Vineri, 26 decembrie 2008 Astăzi este timpul să te trezești devreme în această călătorie la Florența și Pisa gratuit pentru a vă bucura de cele mai bune vederi ale Florenței din piața Michelangelo.

Citeşte Mai Mult

Ziua 1: Girona - Aeroportul Genova - Aeroportul Pisa - Florența Marți, 23 decembrie 2008 Așa cum am făcut de câțiva ani, este timpul să călătorească din nou la Crăciun. Astăzi după-amiaza avem un zbor cu Ryanair care ne va duce la Pisa, dar din cauza furtunii din ultimele zile în această zonă a Italiei, aeroportul din Pisa este închis, așa că fără multe explicații, dacă nu, am aterizat pe aeroportul din Genova.

Ziua 2: Florența: Piața Duomo, Catedrala Santa Maria del Fiore, Baptisterie și Campanile, Plaza della Signoria, Palatul Vecchio, Piața Santa Croce, Ponte Vecchio Miercuri, 24 decembrie 2008 După transferul de ieri de la aeroport din Genova la Florența și orele la care am ajuns în oraș, trebuie să spunem că nu a fost prea ușor să ne trezim în această primă zi a călătoriei la Florența și Pisa cu sunetul ceasului deșteptător.

Hotel Moderno Acesta este primul dintre hotelurile din Cinque Terre unde am stat. Hotel din Pisa, situat foarte aproape de Gara Centrală, la aproximativ 5 minute de mers pe jos. Camerele sunt corecte, mari și confortabile pentru o noapte. În cameră avem un birou și dulapuri, deși îi lipsesc fișele necesare pentru a încărca mai multe gadgeturi.

Citeşte Mai Mult

Ziua 7: FLORENȚĂ - PISA - GIRONA Astăzi ne trezim la 7 dimineața, după o noapte în care ne-am odihnit ca copii, deși hotelul nu a fost tot ce ne-am putea aștepta. În câteva ore, vom lua un tren de la Florența la Pisa pentru a prinde zborul de la Pisa la Girona, ceea ce ne va duce acasă, sau așa sperăm, deoarece cu anularea în ultimul moment, încă nu putem confirma nimic.

Ziua 6: PISA - FLORENȚĂ Astăzi este prima zi suplimentară în excursia noastră la Cinque Terre pentru anularea zborului de la Pisa la Girona ieri. La final, după ce i-am dat multe ture și am evaluat închirierea unei mașini pentru a cunoaște o nouă zonă a Italiei, cu prețurile ridicate pentru realizarea acesteia cu câteva ore înainte și fără a avea prea multe informații despre destinație, am decis să ne întoarcem la unul dintre cele mai frumoase orașe din Italia: Florența .

Ziua 4: MONTEROSSO - PORTOVENERE - LA SPEZIA Astăzi începe la 7 dimineața, cu un soare care ne trezește prin fereastra camerei și anunță că astăzi vom avea o excursie cu barca prin Cinque Terre, de la Monterosso la Portovenere în fabulos. La 8 dimineața am coborât la micul dejun la lounge-ul hotelului Souvenir și ne-am bucurat de un mic dejun dintre cele atât de speciale încât să vă placă atunci când nu trebuie să alergați.

Citeşte Mai Mult

Ziua 5: Vizități Lerici în Golful Poeților și Pisa într-o zi Ne ridicăm la 7 dimineața la hotelul nostru din La Spezia, Hanul La Spezia și după 8 și după ce ne lăsăm bagajele la hotel, Am ieșit la micul dejun la barul de la care ni s-a dat un voucher, în piața Garibaldi. Astăzi avem o zi cât mai completă, de când vrem să vizităm Lerici în Golful Poeților înainte de a pleca spre Pisa, de unde avem zborul nostru spre Girona la ora 20.