Cele mai bune fotografii din Grecia

Ziua 32: Santorini - Barcelona. Rezumatul călătoriei: Cele mai bune fotografii din Grecia

Astăzi este ultima zi a călătoriei în Grecia în 32 de zile și în acest moment, practic la 2 dimineața de când zborul nostru pleacă la 4, suntem deja în micul aeroport din Santorini.
El a fost nevoit să întoarcă mașina de închiriat care ne-a însoțit practic mai mult de o lună și acum, așezat deja într-unul dintre puținele locuri din terminalul cu plecări, trebuie să facem bilanțul acestei călătorii, prin cele mai bune fotografii din Grecia, care a fost, fără doar și poate, una dintre cele mai incredibile călătorii pe care le-am făcut vreodată.

Atena
Poarta Greciei gratuit, Atena ne-a surprins imediat ce ne-am îndrăgostit. Am citit de la ea că o iubești sau o urăști, noi, fără îndoială, după ce am vizitat Acropola și am cunoscut locurile turistice din Atena, nu ne putem gândi decât să ne întoarcem și să o facem mai mult timp.

Partenonul din Acropola Atenei

Canalul Corintului
Închirierea unei mașini în Grecia ne-a permis să facem un traseu prin zona continentală, care, deși poate mai puțin cunoscută poate decât insulele, este una dintre cele mai bune decizii pe care am reușit să le cunoaștem despre această țară incredibilă.
Prima oprire ne-a dus la Canalul Corint, o lucrare de inginerie incredibilă, care a devenit în cele din urmă una dintre cele mai multe curios pe care l-am văzut în călătorie, pe lângă locul care ne-a dus la Antigua Corint, primul sit arheologic pe care l-am vizitat în călătorie.

Corint antic

Micene
Declarată patrimoniu mondial, Mycenae este unul dintre cele mai fascinante situri arheologice din Grecia, precum și unul dintre cele mai relevante locuri din țară, unde am început să ne adâncim în istoria uneia dintre cele mai incredibile țări pe care le-am cunoscut vreodată. .

Vizitați Micene în Grecia

Teatrul Epidaur
Vizitarea Teatrului Epidaur este sinonimă cu surpriza. Deși ați văzut multe fotografii și ați intuit cum va fi, nimic nu este comparabil cu sentimentul de a fi în partea cea mai înaltă, să vă întoarceți și să vedeți cu propriii ochi, unul dintre cele mai incredibile locuri din lume.

Olimpia
O altă dintre cele mai bune fotografii ale Greciei este, fără îndoială, cea a Olympiei, unul dintre cele mai turistice locuri din țară. Deși ați citit că majoritatea locurilor de văzut în Olympia trebuie să le imaginați, deoarece nu sunt multe care sunt restaurate, nu uitați să ajungeți aici.
Suntem siguri că Olympia vă va uimi și surprinde în părți egale.

Stadionul Olympia

Mănăstirea Galaxidi și Osios Loukas
Vizitarea Mănăstirii Osios Loukas a fost scuza perfectă pentru a petrece o noapte în Galaxidi, un mic oraș de pescuit de pe coasta Greciei, care ne-a surprins prin apelul incredibil și prin farmecul celei mai autentice tradiții.
Deși nu este unul dintre cele mai turistice locuri din Grecia, vizitarea Galaxidi este unul dintre cele mai bune sfaturi pentru a călători în Grecia pe care vi le putem oferi.

Galaxidi

Mănăstirea Hosios Loukas

Delphi
Vizitarea Oracolului din Delfi în Grecia înseamnă a împlini un vis.
Pentru noi acesta a fost unul dintre obiectivele călătoriei și putem spune că nu ne-a dezamăgit. Merită fiecare minut din călătorie să ajungeți aici, dar odată ce vă aflați în fața Oracolului din Delfi, este momentul în care începeți să înțelegeți și să strângeți bucățile din tot ce ați văzut înainte.

Vizitați Oracle of Delphi în Grecia

Mănăstirile Meteora
Imposibil de descris în cuvinte ce înseamnă să vizitați Mănăstirile Meteora din Grecia.
Acesta este locul unde mâna omului și a naturii se unesc într-o comuniune atât de perfectă, încât uneori pare ireal.

Deși știm că este cel mai îndepărtat punct turistic al Atenei, care este de obicei inclus în rute, ori de câte ori poți, nu înceta să vii aici. Vă asigurăm că să vă dedicați câteva zile tuturor locurilor de văzut în Meteora, vor fi unele dintre cele mai de neuitat momente ale călătoriei, pe lângă faptul că vor fi câteva dintre cele mai bune fotografii din Grecia.

Apus de soare în Meteora

Mykonos
A pleca de la Atena la Mykonos a fost pentru noi intrarea în Insulele Grecești.
Nu putem nega că am ajuns cu puțină bănuială și am auzit despre tot ce este despre această insulă, în care se pare că petrecerea și agitația vor fi principalii protagoniști.
Am greșit. La sosire, insula ne-a oferit locuri incredibile de văzut în Mykonos și ne-a reamintit că este necesar doar să ne trezim devreme și să părăsim cele mai turistice zone pentru a cunoaște cele mai autentice locuri.
Fără îndoială, după aceste zile, Mykonos a devenit pentru noi una dintre cele mai bune insule grecești.

Ce să vezi în Mykonos

Culoare pe străzile din Mykonos

Naxos
Un altul din cele mai bune fotografii din Grecia A sosit cu feribotul de la Mykonos la Naxos, ceea ce ne-a oferit unele dintre cele mai de neuitat zile ale călătoriei.
Naxos este sinonim cu tradiție și farmec. Nu numai pentru plajele și satele sale interioare, ci și pentru centrul istoric Hora, una dintre cele mai frumoase pe care le-am cunoscut și cantitatea de lucruri de văzut și de făcut în Naxos, în ciuda faptului că avem mica insulă.
Fără îndoială, includerea lui Naxos în itinerariul acestei călătorii a fost un mare succes!

Naxos

Plaje Naxos

Paros
Următoarea oprire a călătoriei a fost bacul de la Naxos la Paros, un alt dintre cele mai bune fotografii din Grecia și complementul perfect pentru restul insulelor.
Cu orașe precum Naoussa sau Prodromos, care s-au îndrăgostit de noi imediat ce am ajuns, toate locurile de văzut în Paros au devenit momente de neuitat ale călătoriei.

Ce să vezi în Paros

Santorini
Ce să spun despre Santorini, despre care nu s-a spus deja. Mic, fără îndoială. Singurul lucru pe care îl putem adăuga, după experiența noastră este că nu ezitați să luați un feribot spre Santorini, oricât ați citit că este una dintre cele mai turistice și masive insule din Grecia.
Ca și în Mykonos, nu trebuie decât să părăsiți cele mai aglomerate locuri și cele mai aglomerate ore, pentru a descoperi că toate lucrurile de văzut în Santorini merită o șansă.
Pentru noi, după 4 zile, a devenit unul dintre cele mai fotogene locuri din lume și, fără îndoială, unul dintre locurile esențiale de văzut în Grecia.

Domuri din Oía în Santorini

Santorini

Și după această recenzie pentru ce au fost pentru noi cele mai bune fotografii din Grecia, nu ne putem spune la revedere fără mulțumiri tuturor celor care ne-au citit, ne-ați însoțit pe tot parcursul călătoriei prin rețelele de socializare și pentru fiecare dintre mesajele, comentariile și recomandările pe care ni le-ați transmis.
Fără tine, călători de stradă, nu ar exista.

Ziua 29, 30 și 31: Ce este de văzut în Santorini

Video: Top cele mai frumoase plaje din Grecia (Mai 2024).