Duminică în Central Park

Ziua 11: New York: duminică în Central Park - Aeroportul JFK - Barcelona

Alarma sună când este 6:00 dimineața, moment în care ne amintim că astăzi este ziua în care ne vom bucura Duminică în Central Park, deși astăzi este și ultima noastră zi de călătorie la New York în 11 zile și am vrut să îndurăm puțin mai mult în pat pentru a ne putea odihni și a ne bucura de vederi unice, și mai mult ținând cont de faptul că ieri ne-am dus la culcare când erau unul Dimineața devreme, după ce și-a petrecut ziua pe Insula Roosevelt din New York și noaptea, mergeți să vedeți un spectacol pe Broadway.

New York din camera noastră

Planul perfect pentru o Duminică în Central Park Credem că se întâmplă să faci un picnic în oricare dintre zonele parcului. Este ceva ce ne-a fost recomandat și care s-a aflat în acele 100 de lucruri de văzut și de făcut în New York, dar care sincer nu ne pare prea mult și că, deși ziua a răsărit foarte clar, avem 3 ° deși se pare că soarele Vrea să arate din ce în ce mai puternic.

În câteva minute planificăm o mică schimbare de planuri care se întâmplă să se plimbe în jurul orașului o vreme și apoi să ne apropiem de a petrece o Duminică în Central Park, dar uitând de picnic și lăsând mâncarea în centrul orașului New York, unde putem fi până la 2 după-amiaza, moment în care vom merge la aeroport spre JFK, de unde pleacă zborul nostru la ora 5: 20 după-amiaza, cu care vom încheia această excursie incredibilă la New York în timpul Săptămânii Sfinte.

Mai multe informații practice pentru a vă pregăti călătoria la New York

- 10 lucruri de rezervat înainte de a călători în New York
- Cele mai bune 10 tururi și excursii în New York
- 100 de lucruri de văzut și de făcut în New York
- Ce să vezi în New York după vecinătate
- Cele mai bune 10 lucruri gratuite din New York
- 20 de locuri esențiale de vizitat în New York
- 10 sfaturi esențiale pentru călătoria la New York

Părăsim Holiday Inn Times Square când este practic 9 dimineața, apropiindu-ne de micul dejun la obișnuitul nostru Dean și Deluca pentru a merge mai târziu în zona Times Square, unde eram deja câteva zile în urmă, dar unde nu putem pleca fără să-și ia la revedere și mai puțin o zi ca azi care arată minunat.

Times Square din New York

Nu ne putem opri să ne gândim la „filmul” pe care îl găsim orașul și este că așa cum am spus de când am ajuns, orice colț și orice eveniment ne amintește de o scenă dintr-un film. În multe ocazii, majoritatea dintre noi, nu am ști exact care, dar știm că sunt scene pe care le-am văzut deja, cum ar fi cele tipice orașului în care se văd taxiuri și poliție, ceva foarte des întâlnit aici, dar nu Nu mai surprindeți sau măcar ne atrageți atenția.

Poliția din Times Square

Departamentul de poliție din New York

Astăzi, surprinzător, Times Square este practic gol, ne imaginăm că va trebui să vedeți că sărbătorile de Paște au trecut deja și că este și în curând, dar nu putem nega că iubim această singurătate și că putem să ne plimbăm liniștiți, fără să fim nevoiți să evităm mult. oameni. Este probabil NY care ne place cel mai mult, pe care cu siguranță ne vom aminti când îl așteptăm cu nerăbdare să ne întoarcem, că știm deja ce se va întâmpla cu noi și cu siguranță că nu va dura mult timp pentru a simți asta apel.

New York

Din Times Square ne continuăm plimbarea de dimineață pe Broadway, până ajungem în Central Park, destinația de astăzi, unde astăzi, în ciuda frigului pare impresionant și este că, cu acest cer atât de albastru, adevărul este că arată complet diferit în prima zi. Am văzut, a fost mult mai înnorat.

Duminică în Central Park

Am decis că asta Duminică în Central Park Intrăm în ceea ce este partea centrală a parcului și a zonei de sud, unde am profitat de ocazie să explorăm câteva colțuri pe care nu le cunoșteam duminica trecută, când am venit după Liturghia Evangheliei din Harlem, vizitând traseele și descoperind noi colțuri care ne lasă un imagine impresionantă a parcului și cu care putem spune că ne-am împăcat practic Parcul central, deoarece am rămas cu o jumătate de aromă dulce a doua zi, de când cerul înnorat și întârzierea sosirii primăverii fac Parcul central În această perioadă a anului nu arată complet.

Plimbare o duminică prin Central Park

Parcul central

Așa cum am spus și cu alte ocazii, aducerea de planuri modificabile în New York este practic necesară dacă doriți să vă bucurați de oraș în cel mai bun nivel și asta înseamnă că, având vizite pe care le puteți muta în timpul zilei, le puteți modifica pe o bază, mai ales, în același timp. Este minunat să părăsiți muzeele în ultimele zile ale călătoriei, așa că dacă plouă, puteți merge la aceste vizite și petreceți ziua sau orele de ploaie la adăpost și profitând timpul Acest lucru este valabil și pentru vizita in Central Park, ceva ce ni s-a întâmplat duminică precedentă, că am vizitat parcul cu ziua un pic tulbure, lăsându-ne cu o mică imagine sărac a locului și că astăzi am văzut total diferit.

Vederi uimitoare din Central Park

Am ajuns Parcul central când este practic 10 dimineața și începem deja să vedem mulți oameni care se plimbă prin diferitele zone ale parcului, pe măsură ce dimineața progresează încep să pară mult mai relaxați și asta este că, odată cu ziua în care se face, nu îți dorești nimic mai mult decât să te relaxezi în plămânii din New York și chiar față de frig, având un picnic care transformă Duminică în Central Park Într-o zi de amintit.
O opțiune bună pentru a nu rata nimic și pentru a cunoaște toate anecdotele parcului este să rezervați această vizită cu un ghid în spaniolă sau acest tur prin etapele seriei și filmelor care au fost filmate în Central Park.

Parcul central

Duminică în Central Park

Vom ignora acest punct, nu din lipsă de dorință, ci pentru că avem puțin timp în oraș și parțial din cauza frigului. Fără a uita că așa cum spun ei, trebuie să lăsați mereu ceva în așteptare în călătorii pentru a avea posibilitatea de a reveni, cu mult mai multă dorință. Noi, aici, în New York, am lăsat mai multe lucruri în așteptare, multe dintre ele din lipsă de timp și multe altele conștientizate că ne vom întoarce cu siguranță în oraș în altă perioadă, de preferință atunci când nu este atât de frig, pentru a ne bucura în plin soare.

Hotel Plaza din Central Park

Sunt aproape 12 dimineața când ne îndreptăm spre The Mall, unul dintre cele mai esențiale locuri de văzut în Central Park, unde am vrut să ne apropiem înainte de a pleca și să ne luăm la revedere de la acest lucru Duminică în Central Park, care a fost gheața perfectă pentru a termina ceea ce a fost cea mai completă călătorie la New York pe care ne-am fi putut-o imagina, în care am adaptat acea primă versiune a planificării cu privire la ce să vezi în New York de cartierele de la acea vreme și mai ales la eșecuri care apar mereu în călătorii.

Adio la o duminică în Central Park

Rezervați călătorii și excursiile spaniole cele mai bine cotate în New York de călători

- New York contrastează
- Oferta tur de contrast + masă Góspel
- Turul elicopterului din New York
- turneu de noapte la New York
- Excursie la Washington DC

- Multe alte excursii și tururi în / din New York aici

Părăsim Central Park pentru a ne întoarce pe Fifth Avenue, care ne va duce pentru ultima oară în zona Rockefeller Center, unde nu putem evita să ne oprim și să ne bucurăm de priveliștile și locurile care se adună în această zonă a orașului, esențială în New York, care este probabil unul dintre cele mai vizitate locuri din Marele Apple.

Fifth Avenue New York

TOR

De aici și văzând că timpul începe să vină, ne apropiem de Times Square unde găsim un Bubba Gump în care practic nu există coadă. Fiind unul dintre restaurantele pe care am vrut să le încercăm în oraș, după ce am fost în San Francisco, nu ne gândim la asta atunci când ne spun că putem merge direct la sala de mese de la primul etaj unde urcăm și unde după acomodare cerem un combo de creveți plus altele porumb pop de creveți cu două shake-uri speciale și două cafele pentru 65 de dolari pe care le-am gustat ca ultima masă asta vom face aici în New York, orașul care nu doarme niciodată.

Mâncând la Bubba Gump

Bubba Gump: Cele mai bune creveți din New York

Dacă există un loc pe care nu trebuie să-l pierdeți în New York, cel din Bubba Gump. În ciuda faptului că este un turist mai degrabă decât un loc, trebuie să spunem că mâncarea este destul de bună, deși am detectat că porțiile sunt mai mici decât acum câțiva ani, când eram în San Francisco. O parte este un loc unde să mâncăm liniștit, nu așa cum am făcut aseară la Ellen's Stardust Diner, unde am alergat pentru a nu putea rezista practic volumului pieselor, în afară de mediul oarecum „copleșitor” pentru că mâncăm direct lângă Oameni pe care nu îi cunoașteți
Ceea ce trebuie să țineți cont este că, de obicei, există multă coadă, așa că merită să veniți cu timpul și astfel să nu primiți surpriza de a fi nevoit să așteptați o oră pentru a mânca prânzul sau cina. În plus, din ceea ce am văzut, există mult mai puțini oameni la ora prânzului, deci poate fi o alternativă bună și să părăsiți acest loc pentru acea zi a zilei și nu cina, moment în care sunt mult mai multe persoane.

Durează câteva minute după ora 14:00 când părăsim Bubba Gump și mergem direct la Holiday Inn Times Square pentru a ne ridica drumurile și a lua linia E expresă de la metrou spre Jamaica Centrală, la fel cum am făcut în ziua în care am ajuns. New York, pentru a prinde trenul aerian până la terminalul 8, care este locul în care datorită American Airlines la 17:20 vom zbura spre Barcelona.
Am ajuns în JFK în puțin peste 1 oră și 15 minute, verificând în prealabil la Jamaica Station soldul metrocardului nostru, deoarece trebuie să avem un sold pentru a plăti călătoria. În cazul nostru, trebuie să le reîncărcăm cu suma necesară pentru plata trenului aerian, deoarece metrocardul de 7 zile a expirat ieri, iar astăzi îl refolosim pe cel pe care l-am cumpărat în ziua în care am ajuns la New York, în acest caz reîncărcându-l cu suma precisă pentru acest Ultima călătorie în New York.

Rezervați transferul dvs. Aeroportul⇆ New York aici

Odată ajunși în terminalul 8, trecem direct prin mașinile de înregistrare ale American Airlines și este că, oricât am făcut verificarea, trebuie să parcurgeți aparatele pentru a introduce datele dvs., prin pașaport și să colectați etichetele de bagaje pe care le ei dau direct locului în valizele pe care mai târziu trebuie să le lași în casetele pentru bagaje.
Cu toate acestea făcute, trecem verificarea de securitate și în mai puțin de 45 de minute urcăm în avion, care pare să fie eliberat, care ne va duce în puțin peste 7 ore până la Barcelona.
E ora 17:30 când decolăm la timp și ne pierdem pe incredibilul cer al orașului care ne-a salutat în ultimele 11 zile și la care ne vom întoarce cu siguranță. În timp ce este timpul să începi să visezi la viitoarele călătorii.