De la Miyajima la Osaka

Ziua 9: MIYAJIMA - OSAKA

Sâmbătă, 28 decembrie 2013

Astăzi ne trezim puțin mai târziu, nu numai ca să terminăm să ne bucurăm ryokan în Miyajima, Ryoso Kawaguchi, dar ne-am gândit, de asemenea, că va zori la ora 8, ca în zilele precedente, dar imediat ce ne trezim vedem că am greșit și deja la 7.30 dimineața, lumina stradală invadează camera, dar asta nu Supără mult planurile, de vreme ce știm că mai avem câteva ore înainte de a pleca de la Miyajima la Osaka.
Așa că este timpul să începeți fără probleme și să începeți să vizitați Miyajima, dimineața, înainte de a merge Osaka, care va fi următoarea destinație de astăzi.

Avem biletul cu un loc rezervat de la Hiroshima la Shin Osaka la 11.50 a.m., care intră în JRP timp de 14 zile. A merge prin Hiroshima pe drumul de la Miyajima la Osaka este inevitabil.
din Miyajima Trebuie să prindem din nou feribotul, să ajungem la stația Miyajimabushi și de acolo, să ne întoarcem la Hiroshima cu trenul. Pe scurt, pentru a merge la Osaka, trebuie să retrăgem calea pe care am făcut-o ieri în direcția opusă. Aceasta este ceea ce doriți să faceți acest itinerar și doriți să mergeți de la Miyajima la Osaka.

Itinerar de la Miyajima la Osaka prin Hiroshima

Ne părăsim ryokan în Miyajima cu puțin înainte de 8 dimineața și ne-am început vizita chiar și cu toate magazinele închise.

Străzile Miyajima

Acum că nu există nimeni în stradă, hotărâm că este cel mai bun moment să începem să facem vizitele și să lăsăm micul dejun pentru mai târziu și, mai întâi, ne apropiem de zona din Altarul Itsukushima să arunc o primă privire la această oră dimineața.

Intrarea în templul Itsukushima

Vederi despre Miyajima înainte de a începe să urce la Daisho-in ...

"Lucruri" care pot fi văzute în Miyajima ...

Altarul Itsukushima

După această mică oprire și încă fără micul dejun, am decis să obținem o mașină de cafea să se încălzească și am început ascensiunea spre DAISHO-in cu un cer foarte senin care ne face să continuăm cu zâmbetul de pe fața noastră ...

Trebuie să percepeți o cafea caldă în drum spre Daisho-in de la Altarul Itsukushima

Drumul către Daisho-in din Altarul Itsukushima

Miyajima Este unul dintre acele locuri în care singurătatea este un atu foarte prețios și chiar acum, nu putem decât să mulțumim „să nu acordăm atenție” tuturor oamenilor care ne-au spus că nu merită să plătim o noapte aici, fiind Prețurile Ryokan din cele mai scumpe pe ruta.

Altarul Itsukushima de pe drumul care duce spre Daisho-in

După ce am decis să rămânem aici, ieri ne-am putut bucura de un apus incredibil, iar astăzi dimineața putem face toate vizitele fără povara oamenilor care ajung aici de la 10 sau 11 dimineața.
Cu siguranță, nu putem face altceva decât să vă recomandăm, dacă puteți, stați la Miyajima.

Ajungând în Daisho-in

Detalii despre casele pe care le-am găsit pe drumul către Daisho-in

După aproximativ 10 minute am ajuns la porțile din DAISHO-in și de îndată ce ne întoarcem pentru a contempla peisajul pe care îl avem la picioare, observăm că unii fulgi de zăpadă abia au început să cadă ... ninge în Miyajima!!

Intrarea în Daisho-in

DAISHO-in Este chiar la intrarea în ascensiune către Muntele Misen, amintit că avem foarte clar că vom face când vom reveni Japonia, ceva, de asemenea, avem foarte clar că vom face într-o zi.

DAISHO-in

DAISHO-in A fost una dintre vizitele recomandate cu tărie în ryokan în Miyajima Și trebuie să spunem că este minunat.
A fost una dintre acele vizite pe care le-am avut drept „opțional” și că, dacă nu devenea la insistența proprietarului ryokanului, am fi putut să-l ratăm.

Detalii despre Daisho-in

După ce am fost aici, nu putem face altceva decât să-l recomandăm 100%.
Vedeți doar fotografiile ...

DAISHO-in

Colorat și luminos DAISHO-in, la sudul orașului, puteți vizita pe drumul spre Muntele Minsen, lucru pe care, așa cum am discutat anterior, dorim să îl facem data viitoare când vom veni Japonia.

Detalii în Daisho-in

DAISHO-in este un templu al sectei Shingon, care are un pic de toate: statui, corturi, fântâni, balustrade ...

Putem găsi chiar și o broșură foarte interesantă la intrare, cu explicații în engleză despre tot ce putem găsi în templu.

Interiorul unei peșteri din Daisho-in

în DAISHO-in Simțim acea atmosferă specială și senină pe care am simțit-o de mai multe ori de când am ajuns Japonia.

DAISHO-in

Miyajima Este mult mai mult decât toriul pe care îl vedem imediat ce ajungem cu feribotul. Da, este adevărat că este unul dintre Cele mai cunoscute imagini din Japonia și că există mulți oameni care vizitează doar Altarul Itsukushima iar poza este făcută în fața celebrului tori, dar putem asigura asta Miyajima Este mult mai mult decât atât și, deși dedicăm o bună parte a zilei acestei vizite, pierzându-ne în restul templelor care pun acest loc este, fără doar și poate, o experiență care nu va fi uitată niciodată.
Miyajima Este un loc care transmite pacea, mai ales în momentul în care te îndepărtezi de cele mai turistice străzi.
După ce te-ai bucurat mai mult de o oră de DAISHO-in, coborâm la el Altarul Itsukushima și cum vedem că nu există încă mulți oameni care să profite de o ședință foto bună din toate unghiurile posibile și să viziteze din nou cu mai multă liniște sufletească ...

Altarul Itsukushima coborând din Daisho-in

Celebrul torii „plutitoare”, poarta unui altar shinto, din Altarul Itsukushima Este unul dintre cele mai fotografiate obiective turistice ale Japonia și este considerat unul dintre trei cele mai bune vederi ale Japoniei.

Torii „plutitoare” din Altarul Itsukushima

Altarul Itsukushima

Timpul este pe noi și este păcat, pentru că am rămâne aici încă o zi, dar lucrurile pe care vrem să le cunoaștem ne împiedică să le facem.

Poziți în fața Torii „plutitoare” din Altarul Itsukushima

Un alt motiv pentru a fi foarte clar la care vom reveni Japonia.

Torii „plutitoare” din Altarul Itsukushima

Din Altarul Itsukushima Mergem pe strada comercială, care este deja mai plină de viață și cumpărăm ceva pentru micul dejun într-un magazin de prăjituri cu formă de frunze foarte bună, pentru 80 de yeni fiecare și apoi ne oprim la o cantină unde avem o altă cafea și câteva prăjituri pentru 1500 de yeni.

Cookie-uri pe străzile din Miyajima

Mai multe informații practice pentru a vă pregăti călătoria la Tokyo

- 10 locuri esențiale de vizitat în Tokyo
- Unde să mănânci în Tokyo: restaurante recomandate
- Rezervați JRP-ul dvs. de 7,14 sau 21 de zile cu transport inclus

Mic dejun înainte de a pleca din Miyajima către Osaka

Și cum nu ar putea fi altfel, profităm că magazinele sunt deschise pentru a cumpăra câteva cadouri înainte de a merge să ne ridică rucsacurile pentru a ne revedere de la Miyajima.

Străzile Miyajima

Ne întoarcem pe străzile care ne duc la gara și la timp ca întotdeauna, plecăm la 10.40 a.m. Trenul nostru local pleacă spre Hiroshima cu platforma numărul 3.

Miyajima de la Ferry

Ferry Miyajima

Interiorul feribotului către Miyajima

Pare minciună, dar aici JaponiaCând vine vorba de transport, totul este pătrat la al doilea, deoarece pentru un singur minut poți pierde un tren și trebuie să „pierzi” un timp pe care uneori nu îl avem.

Magazin curios în Miyajima

Tren de la Miyajima la Hiroshima pe drumul de la Miyajima la Osaka

Ajungem la ora 11.39 la Hiroshima, pe platforma 5 și este necesar să parcurgem calea către traseele Shinkansen, care pleacă de pe platforma 22, unde la ora 11.59 a.m. shinkansen de la Hiroshima la Osaka, site-ul care ne va întâmpina astăzi.
Călătoria în shinkansen de la Hiroshima la Osaka O facem în timp ce privim pe fereastră, așa cum am făcut până acum, entuziasmați de noua destinație care ne așteaptă astăzi.
Ajungem la Stația Shin Osaka unde după câteva ture, deoarece această stație este mult mai mare decât cele pe care le-am făcut până acum, vom lua metroul către Namba, care este locul unde avem hotel din Osaka.

Nou-veniți în Osaka

La sosirea în Osaka, ne amintim de recomandările lui Flapone despre Japoneando, de a mânca la Umeda Sky Building, într-un restaurant numit Blue Bird, așa că ne răzgândim și înainte să mergem la hotel din Osaka, New Osaka Hotel Shinsaibashi, și fiind ora prânzului, luăm JR-ul care ne va duce la Stația Osaka și astfel de acolo putem merge pe jos până la Pasărea Albastră.
Și spus și gata. Ghidându-ne cu GPS-ul nostru, ajungem la clădirea Hanshin Umeda, care se află chiar în fața Yodabashi Umeda și urcăm până la etajul 15F, unde imediat după ieșirea din lift găsim Pasărea Albastră.
Suntem foarte norocoși să găsim o masă gratuită în fața ferestrelor, așa că nu ne putem bucura decât de două meniuri de paste cu vederi de lux.

Pasăre albastră în Osaka

Ne-am gândit că prețul va fi mult mai mare, luând în calcul locul unde este și mâncarea pe care o oferă, dar la prânz au meniuri pentru 1000 de yeni, care sunt grozave.
Aceasta este viața!
Unul dintre lucrurile care ne atrag atenția este modul în care puteți păstra această tăcere cu atât de multe persoane. Este foarte clar că în Spania acest lucru nu se întâmplă de departe. Imaginează-ți: restaurant cu capacitate pentru 150 de persoane. Ar exista tăcere? 100% nr. 😉
Aici în Japonia Nici copiii nu plâng. Le vezi în spațiile publice, fără să faci zgomot. Sentaditos, cu o educație care se mărginește cu neobișnuitul.
Am mâncat abia după ora 3 după-amiaza și am decis că este timpul să mergem să cunoaștem zona Umeda din Osaka.
Deci mergem spre Sky Umeda care se află la 750 de metri de Pasărea Albastră și deci coborâm puțin mâncarea și cunoaștem această zonă din Osaka.

Sky Umeda în depărtare

Sky Umeda

Ajungem la Sky Umeda prin pasajul subteran din Osaka și trebuie să recunoaștem că aici începem să observăm diferențele restului Japonia Am cunoscut până acum.
Înainte de a merge până la punctul de vedere al Sky Umeda mergem la etajul subteran al clădirii pentru a vedea „strada japoneză” despre care vorbesc în ghiduri.

„Strada japoneză” a Sky Umeda

Sub turnurile din Sky Umeda Am găsit Aleea Takimi-koji, care este o recreere a unei vechi străzi comerciale din epoca Showa, plină de restaurante.
După un timp vizionând restaurante, urcăm la etajul al treilea, unde este liftul care ne va duce la Grădina Plutitoare din Sky Umeda.
Experiența urcării pe aceste scări rulante este una dintre atracțiile Sky Umeda Și ceva ce nu puteți rata dacă sunteți în zonă!

Scări rulante de pe Sky Umeda

Osaka de pe scările rulante ale Umedei Sky

De aici ne întoarcem în lift până la punctul de vedere al Sky Umeda, unde se află casa de bilete, la etajul 39 și plătim 700 de yeni de persoană la intrare.

Ascensor către grădina plutitoare Sky Umeda

Sosirea la Grădina Plutitoare Sky Umeda

Sky Umeda se ridică la nord-est de stație Osaka și este cel mai remarcabil element arhitectural al orașului.
Versiunea sa a turnurilor arată ca o versiune a Arcului de Triumf parizian, într-o versiune futuristă.
Sky Umeda Are două puncte de vedere, unul pe acoperiș, exterior și altul în interior, la etajul inferior.

Punctul de vedere al Umedei Sky

Ne-am distrat de minune Osaka, care ne amintesc, din nou, de ce ne place atât de mult Japonia.

Vederi din Osaka de pe Sky Umeda

Bucurându-vă de priveliștile de pe Sky Umeda

Reflectarea asupra cerului Umeda

Când ne uităm la ora după care este după 4 după-amiaza, așa că am decis să revenim la Stația Osaka, să luăm metroul care ne duce în Namba și să mergem la noi hotel din Osaka, care se află lângă stație.
Ideea este să luăm JR Loop Line, dar după 30 de minute înconjurând și în jos printre sute de oameni, am decis să mergem pe metroul normal pe care l-am localizat, al nostru fiind linia 1 și să plătim 230 de yeni de persoană 😉
Și acum vine când nu știm ce bilet să luăm în distribuitor!
Din fericire există un om care oferă informații, ne vede mai mult decât pierduți și ne ajută să le scoatem.
A existat un timp în care cu atât de mulți oameni și care vin Japonia mai tradițional, așa cum este Kyoto, ne-am simțit un pic copleșiți.
Din fericire, purtăm doar rucsacuri și valizele s-au dus de la Kyoto la Tokyo, dacă nu totul a fost și mai copleșitor.
Și cu această jumătate de senzație copleșită de atâția oameni, mergem cu metroul și în 3 opriri ajungem la Shinsaibashi, care este chiar acolo unde hotel din Osakaîn apropiere de Namba și faimoasa zonă Dotombori.
Plecăm din stație și este aproape noapte! în Osaka Intrați într-o stație de tren sau metrou iarna și plecați în verano verano

Hotelul nostru din Osaka

Ajungem la New Osaka Hotel Shinsaibashi în 3 minute și după ce ne înregistrăm și ne odihnim 10 minute în cameră, ne întoarcem pe străzile din OsakaUnde, chiar după ieșirea din hotel, suntem înconjurați de magazine de lux și lumini de Crăciun.

De lux și Crăciun în Osaka

Crăciun în Osaka

Mai întâi mergem la clădirea organică, în zona Minami, care se află la două blocuri de hotelul nostru, iar adevărul este că nu are prea mult interes odată ce l-am văzut, așa că ne întoarcem pe pași până ajungem pe strada comercială Kita Shopping Arcade plin de lumini și magazine pentru a spune suficient.
După câteva ture, înconjurat de oameni și magazine, mergem în zona din Dotombori.
Clădirea organică din Osaka Este o structură capricioasă acoperită cu vase gigantice, de unde și numele acesteia.

Clădire organică din Osaka

în Japonia Este deja un moment al vânzărilor, așa că străzile sunt pline de oameni și atmosfera este foarte plină de viață.
Adevărul care a fost stabilit odată, putem spune că povara pe care am simțit-o în urmă cu ceva timp, când am ajuns, a dat loc unui sentiment de a dori să știm totul și să ne bucurăm de mediu cât putem.
în Osaka este locul în care devenim mai conștienți că în Japonia există o lume interlopă sub clădiri și alta peste ele. În toate clădirile sunt etaje subterane cu magazine, baruri, restaurante ... și etaje superioare cu sute de magazine.
De aici nu ne putem îndrepta spre celebrul pod Ebishu-bashi din Osaka, trecând prin Dotombori-gawa și Galeria Comercială Dotombori.

Dotombori Gawa Osaka

Ce mâncăm Dotombori Gawa Osaka

După o oră pierdut de Dotombori-gawa și Dotombori Commercial Gallery, ajungem la Podul Ebishu-bashi cu imaginea tipică pe care am văzut-o cu toții Dotombori.

Podul Ebishu-bashi din Dotombori

Suntem ca niște copii mici cu pantofi noi ... nu încetăm să privim dintr-un loc în altul, să arătăm totul și să facem poze.

Vederi de la podul Ebishu-bashi din Dotombori

Acum este timpul să vedem unele dintre lucrurile pe care le-am subliniat ca fiind „tipice” Osaka, cum ar fi magazinul Don Quijote, care este ca unul dintre „totul la 100”, în cazul în care după ce intrăm și facem câteva tururi, ne simțim puțin copleșiți de numărul de persoane care există.

Don Quijote în Dotombori

La ieșire, profităm de ocazie să facem coadă și să cumpărăm pentru 500 de yeni celebrele bile de caracatiță într-unul dintre cele mai cunoscute locuri din Dotombori.

Bile de caracatiță din Dotombori

Mmm ... grozav !! Tocmai am încărcat energie cu gustarea zilei!

Încărcarea energiilor în Dotombori

Dotombori

Suntem încă în zona din Dotombori, unul dintre locurile esențiale pentru a vedea în Osaka, în faimoasa stradă de restaurante și baruri și vedem faimoasa păpușă de crab, caracatiță, pește puffer ...

O caracatiță în Dotombori

Un crab în Dotombori

Și un pește puffer în Dotombori

O bucată de sushi !! Dotombori

Sushi Zanmei, o întreagă instituție a Sushi. Dotombori

În aceeași stradă, găsim o altă dintre celebrele alei din zonă Dotombori, care este Hozen-ji Yokocho, o alee minusculă plină de restaurante și baruri tradiționale.

Hozen-ji Yokocho din Dotombori

Magazine tipice din zona Dotombori

Suntem încă în zona din Dotombori și ajungem la un templu în mijlocul aglomerării, unde se află în plină sărbătoare.

Hozen-ji în Dotombori

Deci nu avem o scuză mai bună decât aceasta, pentru a ne opri o vreme și a ne bucura de ceea ce am găsit.

Hozen-ji este un templu minunat din zona Dotombori, ascunsă pe o alee mică. Acest templu se ridică în jurul unei statui din Fudo-myoo acoperit de mucegai, care este favoritul celor care lucrează în comerțul cu apă, care se opresc înainte de a lucra pentru a turna apă ...

În această perioadă a după-amiezii a crescut destul de frig Osaka, așa că continuăm să mergem să ne încălzim și să mergem pe strada cumpărăturilor Doguyasuji, renumită pentru faptul că este strada unde vând mâncărurile din plastic pe care le găsim în vitrinele magazinelor.

Cumpărați în cumpărături Doguyasuji

Când ajungem, încep să închidă magazinele, așa că avem timp doar să vedem câteva și să facem câteva achiziții de comenzi pe care le-am avut.

Detalii despre un magazin din cumpărăturile Doguyasuji

Este după ora 21 p.m., așa că mergem la Chibo Dotombori, o întreagă instituție a okonomiyaki din Osaka.
Am comandat 2 okonomiyaki, o bere plus apă pentru 3150 yeni.

Cina la Chibo Dotombori

Spectacular nu numai localul, ci și atenția și desigur mâncarea.

Okonomiyaki în Chibo Dotombori

Cum ne bucurăm de bucătăria japoneză!
Este deja după ora 22:00 și având o dimineață care apare mâine devreme, am decis că este timpul să mergem la hotel din Osaka a se odihni
Desigur, înainte de a parcurge una dintre cele mai apreciate străzi ale orașului, unde intuim că petrecerea în Osaka Durează până la orele mari ale dimineții.

Străzile Dotombori

Pe drum întâlnim sute de fete care intră în incintă îmbrăcate cu cele mai bune haine.
În mai puțin de 20 de minute suntem în camera noastră la hotelul New Osaka Shinsaibashi, făcând bilanț de tot ce am experimentat astăzi, ceea ce a fost foarte mult !!

Miyajima

Osaka
Ziua 10