Vârful micului Adam din Ella

Ziua 6: SHE - MICĂ ADAM 'S PEAK - DOWA TEMPLE

Miercuri, 26 iunie 2013

Astăzi ne trezim ea, acel oraș de care am ajuns ieri și care abia în câteva ore a reușit să se îndrăgostească. Ne-am culcat ca regii și cu puțin înainte de 7 dimineața, eram deja în sala de mic dejun, unde Cristina, proprietarul hotelului, ne-a întâmpinat cu familia ei, permițându-ne să încărcăm bateriile pentru a înfrunta micul Adam's Peak în ea.

Luând micul dejun înainte să mergem la Vârful Micului Adam din Ella

Cristina este una dintre acele persoane pe care le asociem automat cu o destinație. Cristina are cea mai dulce voce pe care am auzit-o și pierde liniștea imediat ce apare. Cristina ne va veni mereu în cap de fiecare dată când ne gândim ea. Orașul acesta, cu numele unei femei, ne-a prins imediat ce am ajuns.

După o discuție de dimineață cu ea și ne umplem stomacul, ne agățăm rucsacurile, lăsând Sunnyside Holiday Bungalow să ajungă pe ultima stradă a orașului, urmând Main Street, care ne va duce, în momentul în care vom face stânga spre Vârful micului Adam din Ella.
Găsim o piață care ne face să ne distrăm o vreme înainte de a ne întoarce la drum.

Piață, calea Vârfului Micului Adam din Ella

Nu am urcat de 5 minute și am început deja să vedem primele câmpuri de ceai. Cele atât de faimoase încât am citit atât de multe și am vrut să știm atât de multe.

Calea Vârfului Micului Adam din Ella

Acest tur în sus Vârful micului Adam din Ella Este de aproximativ 5 kilometri, dus-întors și durează aproximativ 2 ore pe drum, deși noi, care tocmai am început, intuim deja că vom mai avea nevoie de mai mult timp, de ce ne oprim doar în toate locurile pentru a face fotografii .
Continuăm ascensiunea și când suntem la jumătatea drumului, ne dăm seama că nu purtăm ceea ce am avea cel mai mult nevoie pe acest traseu și ni s-a recomandat să nu uităm: apa !!

Și urmăm drumul către Vârful Micului Adam din Ella

După câteva minute de nehotărâre, având în vedere dacă ne-am întoarce în jos pentru a arăta sau nu, văzând că dimineața nu apare foarte cald și soarele nu ne salută cu mult entuziasm, am decis să urmăm calea până când ajungem în vârf.

Cartel semnalând vârful Micului Adam din Ella

Adevărul este că drumul de la ea până la Vârful micului Adam Nu este dificil de urmat și în oraș puteți cere o hartă la hotel sau la un bar ...
Pentru noi singurul punct în care ne dezorientăm, deși trebuie să mărturisim că suntem una dintre persoanele care ne dau două ture și ne-am pierdut deja, a fost la finalul tuturor, când am ajuns la ușa unuia dintre cele mai frumoase hoteluri din zonă , 98 de acri, cu vederi uimitoare asupra plantațiilor de ceai și în loc să facem dreapta, unde după ce am văzut semnul care indica perfect direcția marșului, după un gard verde, am urmat calea greșită ...
Până după 10 minute, am simțit că facem ceva greșit și am întrebat niște muncitori care se aflau pe drum și ne-au spus că am trecut ocolul.

Urmărim ascensiunea spre Vârful Micului Adam din Ella

La sfârșitul ascensiunii, ajungem la ultimul picior, de data aceasta de scări, care ne va duce în vârful Vârful micului Adam din Ella.

Ultima etapă a ascensiunii către Vârful Micului Adam din Ella

Odată ce ajungem în vârful Vârful micului Adam din Ella Nu putem face altceva, ca de multe ori în călătoriile noastre, decât să ne așezăm și să admirăm peisajul din fața noastră.

Bucurați-vă de micul Adam's Peak în Ella

Pe întregul traseu al ea până la Vârful micului Adam Am traversat cărări fără turiști și acum, tocmai când ajungem în vârf, vedem un cuplu la distanță, la fel ca noi, dar la distanță, se bucură de vederi imbatabile.
De aici vedem Cascada Rawana, unde ieri am fost cu Sudu, drumul unde am ajuns ea și înțelegem „adevărul” afirmației, când spun că de aici, într-o zi senină, poți vedea marea.

Vederi de la Vârful Micului Adam din Ella

Vârful Micului Adam din Vârful Ella

Nu putem asigura cât timp suntem Vârful micului Adam, pentru că cred că nu ne-am uitat o dată la ceas.
Nu există prea mult teren în care să vă deplasați și mai mult dacă aveți ceva vertij, deoarece în anumite părți ale ascensiunii, mai ales în ultimul zbor al scărilor și în vârf, nu găsim niciun tip de protecție și trebuie să mergem cu siguranță fii atent

Fericirea în Vârful Micului Adam din Ella
"
Vederi de la Vârful Micului Adam din Ella

Odată ce suntem mulțumiți de excursia de astăzi, ne retragem pașii, știind că am fost într-un loc privilegiat.
Pe drum, întâlnim câteva femei tamiliene care culeg ceai, dar văzând că stăm alături de ei, ei oferă să pozeze pentru o fotografie. Ne intuim că turismul a ajuns deja aici, oferind bani pentru fotografii ... prea rău!

Între câmpurile de ceai. Vârful micului Adam din Ella

Coborând din Vârful Micului Adam din Ella

Ne-a luat puțin mai mult de 30 de minute să ajungem la drumul pe care în urmă cu câteva ore îl luam în sens invers și acum, aproape atingând amiaza, am întâlnit o mulțime de oameni, care, așa cum ni s-a întâmplat în zilele trecute, nu fac altceva decât să ne salute și să ne zâmbească ... iubeste acest oras !! Ne place ea!!

Revenind la ea

Odată ce ajungem la ea, ne oprim la un stand pentru a cumpăra niște fursecuri și apă și ne oprim o perioadă în piață pentru a face poze și pentru a ne bucura de atmosfera care se respiră în acest moment în oraș.

Revenim pe piața Ella!

După aceasta, ne oprim la Ella Holiday Inn pentru câteva limonade cu var care ne împrospătează dimineața și lipsa apei în aceste ultime ore!
Aici cumpărăm o hartă a Ella Rock pentru mâine, pentru 100 de rupii și după această binemeritată odihnă, am ales să luăm un tuk tuk, înainte de a mânca, pentru a ne duce la Templul Dowa, care se află la 6 kilometri de ea, în direcția Badulla.
Trebuie să râdem puțin și până la urmă, ajungem la un acord pentru 600 de rupii.
Călătorie dus-întors la Dowa Temple, care va fi de aproximativ 15 kilometri și așteaptă. Credem că este un preț destul de corect.

Tuk Tuk în Ella

Drumul Templului Dowa din Ella

Am ajuns la Templul Dowa în puțin peste 15 minute și imediat ce ne va părăsi tuk tuk-ul putem vedea niște scări care ne vor duce într-unul dintre cele mai frumoase locuri de când am ajuns ... Ei bine, nu vom minti, unul din numeroasele locuri unde am fost ... ce au fost multe!

Intrarea în Dowa Temple

După coborârea scărilor, ne scoatem pantofii și intrăm într-o peșteră, cu sculpturi incredibile din Buddha, care ne țin cu gura deschisă în minutele în care suntem acolo.

Templul Dowa

Detalii despre Templul Dowa

După ce am vizitat peștera, ieșim afară și urcăm pe o stâncă, unde găsim un Buddha sculptat în piatră egal sau mai impresionant decât ceea ce am văzut doar în interiorul peșterii.
Un Buddha înalt de 4 metri ne urmărește, cu una dintre cele mai frumoase fețe pe care le-am văzut vreodată.

Buddha în Dowa Temple

Dowa Temple Buddha Detalii

Pe măsură ce minutele trec în fața Buddha Dowa, ni se pare mai incredibil faptul că nu am găsit informații pe internet sau în ghidurile despre acest loc.
Un templu care se află la câțiva kilometri de ea și pentru noi, este o vizită esențială în acest sens excursie în Sri Lanka și Maldive.

Templul Dowa

Când vedem că este aproape 1 amiază, ne întoarcem la tuk tuk, pentru a reveni la ea și ne-am oprit să mâncăm la Pasla Café pentru că vedem că au un semn care anunță Wi-Fi gratuit ... Deși după un timp vedem că nu au. Și deși întrebăm de mai multe ori și toți ne spun că există, nu ne putem conecta.
Am comandat un nasi goreng, care timp de câteva minute ne duce înapoi la călătoria noastră prin Indonezia.
La Nasi Goreng, adăugăm un fel de mâncare pentru paste, plus o bere și un coc care ne-au costat 1650 de rupii.

Mai multe informații practice pentru a vă pregăti călătoria în Sri Lanka

- 10 locuri esențiale de vizitat în Sri Lanka
- 10 sfaturi esențiale pentru călătoria în Sri Lanka

Adevărul este că mâncarea nu a fost prea bună. Pasta avea prea mult sos și Nasi Goreng, în ciuda faptului că l-am comandat fără picant, puțin mai mult și am lăsat să ardă!
Cred că acest site are toate punctele pentru a nu returna restul zilelor în care am rămas ea.

Mâncare la Cafenea Pasla din Ella

După ce am umplut stomacul, mai rău sau mai bine, am decis că este timpul să ne întoarcem la unitatea de cazare pentru o vreme, să ne odihnim o vreme, că suntem în vacanță pentru asta!
La 5 după-amiază, ne întoarcem pe Main Street și după ce bem o băutură într-un bar de pe strada principală, ne întoarcem la Chilli Café, site-ul de ieri și avem o pizza, o farfurie cu carne, apă, ceai și 2 limonade pentru 2500 de rupii ...

Luând ceva în ea

Când terminăm, este după ora 21.00, așa că nu ne putem gândi la altceva decât la patul care ne așteaptă la Bungalowul de Sunnyside Holiday la câteva minute de aici. Ne vom odihni că mâine este timpul să mergem la Ella Rock !!!

Cazarea noastră în Ella

În timp ce vine dimineața ... vom visa ea iar azi ...

Vârful micului Adam din Ella

Vârful micului Adam
Ziua 7
SHE - SHE ROCK (MARELE MARE)