MOTOTRIP PRIN INDIA DE Sud. ETAPA IX: TRICHY-KODAI

Începem puțin traseul spre zonele înalte acojonaos În cazul în care motocicleta va ține rampele pentru a ajunge la Kodaikanal. Acest oraș, Kodai pentru colegi, este situat la 2.100 de metri deasupra nivelului mării și face parte din așa-numitele „Ghates occidentale”.

Plecăm foarte devreme, ca întotdeauna, deși de data aceasta o luăm mai calm, știm că în multe secțiuni nu vom merge mai mult de 20 km / h, ci ajungem, vom ajunge. Ne luăm NH-45 empiterna, unde simțim mereu marea de confort și aruncăm kilometri. După un km bun, trebuie să luăm ocolul către munți! Vor fi 50 de km unde vom vedea cum se schimbă peisajul și unde căldura sufocantă a terenurilor joase va da loc unei brize foarte frumoase, deși fără a trece peste această căldură aici pentru a doua zi este aproape la fel!

Deja în creștere suntem întâmpinați de maimuțe foarte drăguțe, le uitasem deja! Facem mai multe opriri, ultima să contemplăm o cascadă frumoasă, la aproximativ 10 km de oraș. În cele din urmă, după o bună zi de motociclist (nu va fi cea mai lungă sau în niciun caz), ajungem în Kodai cu toate energiile lumii!

Și au mers foarte repede ... Am văzut cazarea pe care prietenii noștri Nikil și Navin ne-au pregătit-o și a fost automată ... Rober a primit o eroare pe care K.O a lăsat-o în următoarele două zile, ce coincidență că a fost un weekend de Formula 1 și fotbal! El spune că televizorul de 51 de inci nu are un tub naaaada de urmărit ...

Ei bine, Lety atât de fericit, atâta timp cât nu călărește prin pădure! Așa că am petrecut câteva zile ciudate, așteptând îmbunătățirea lui Rober pentru a putea reveni în Kochi înainte ca trenul nostru să plece spre nord! Ne-am aștepta o surpriză acolo ... Vom continua să vă spunem ... Ah, o rată dacă am părăsi hotelul? Ne-a dat timp să facem niște poze și așa mai departe (cum ar fi să mâncăm o pizza!) Jiji.

INFORMAȚII UTILE

Unde să dormi:Există o mulțime de spații de cazare în împrejurimile Kodai, adevărul este că am fost un pic dezbrăcați de cel pe care l-au montat aici. Am stat la Fairway Inn, un loc minunat condus de o familie minunată.

You vizite:Ei bine, am făcut doar turul Coakers, lung de doar un kilometru. Vederile sunt în regulă, dar nu sunt minunate. De fapt, nu știu dacă merită să ajungeți aici sau să-l omiteți pentru a merge direct la Munnar, în zona Kerala din Ghates-urile de Vest.

Călătorii:În total au fost 200 km pe care i-am ventilat în aproximativ 5 ore. Mai întâi am luat NH-45, apoi am luat ocolul pe Autostrada 183, de asemenea, în stare foarte bună. Ultimii km se fac pe Autostrada 156, unde începe ascensiunea. Nu este în stare proastă, deși în pasajele prin unele orașe sunt destule găuri și trebuie să fii atent. În ceea ce privește ascensiunea, este destul de continuă. Cam pe la jumătatea drumului, există un tronson de odihnă unde drumul chiar coboară oarecum. Ultimii km sunt cu o pantă mai abruptă, dar motocicleta nu a prezentat în niciun moment semne de leșin. Ea este făcută campioană!