DIARUL UNUI TREKKING: KALAW - INLE LAK

Ești unul dintre numeroșii backpackeri care doresc să facă un Trekking Lake Kalaw-Inle? Noroc 😉 În acest post vă povestim despre experiența noastră 🙂

Fără Le, 25.08.2011

Într-un sat dintre Kalaw și Lacul Inle
Am terminat deja prima etapă a drumetiei noastre. Ieri, după ce am bifat mai multe opțiuni, l-am angajat în cele din urmă cu Thiri și cu asistentul său bucătar Monson, acesta a fost cel mai ieftin și, de asemenea, vom merge doar 3 persoane: Lety, eu și Simon, un băiat din Slovenia pe care tocmai l-am cunoscut.

Plecăm în jurul orei 9.00, drumul nu este dificil, dar nu este o bucată de tort. Ne oprim să mâncăm într-un stand adaptat pentru vizite, acolo Monson ne gătește niște tăiței și o salată de avocado și profităm de ocazie pentru a sparge gheața cu Simon-cevapcici-iubitor, să mâncăm, să ne odihnim și să bem ceaiul verde pe care amândoi îl oferă aici, deoarece Pentru a putea bea apa curgă mai întâi este necesar să o fierbeți, iar apa uscată fierbinte este puțin dezgustătoare, așa că puneți câteva frunze de ceai și plecați.

După prânz ne-am îndreptat spre casa unui bătrân doctor-șaman și am avut o perioadă foarte plăcută cu familia. Nu am comentat, dar trekking-ul a început cele două pântece fatale și, de asemenea, Lety a fost în aceste zile ale lunii ... o poză! Așa că medicul a scos niște pliculețe cu pulberi colorate, făcute cu amestecurile mai multor plante: una servește pentru stomac, alta pentru perioada (bietul lety trebuie să sugă o mână bună de asta), altul pentru a reîncărca energie ... Până la urmă am făcut fiecare un tratament complet și am avansat că nu va ajuta.

Ne întoarcem la drum și după câteva ore, când începe să plouă, ajungem la prima noastră destinație, un sat îndepărtat unde am dormi la casa unei familii dintr-un trib local. Ne primesc foarte fericiți și cu ospitalitatea tipică a acestei țări. Înainte de cină, profităm de ocazie să ne plimbăm prin sat și un călugăr ne invită să mergem la mănăstirea sa. După prezentările corespunzătoare, oferirea de ceai, banane, alune și altele începe spectacolul. Este cu adevărat ca o capră și după fiecare propoziție se termină cu un „fericit! Fericit! ” Își rupe fundul și noi cu el. Ce situație ciudată, dar cât de distractiv! Ar putea fi cel mai bun din zi.

Am luat cina și acum suntem printre păturile pe care sperăm să-și recapete forța pentru mâine.Nu am vorbit despre peisaje, sunt frumoase, între munți și orez, dar hai că nu este grădina Edenului.

Mănăstirea pierdută de munții statului Shan, 26.10.11

La ora 7.00 până să luăm micul dejun și să începem ziua cu energie, care în primii 30 de minute de trekking se evaporă: după ce ne luăm rămas bun de la prietenii noștri prietenoși, așteptăm 50 de minute de urcare pe un munte pe un drum complicat uneori. Am ajuns pe jumătate morți, buni puști și cu mine, pentru că ceilalți sunt proaspeți ca un trandafir, în special Monson, care a urcat muntele în flip-flops ... și mai avem cele mai proaste 7-8 ore din viața noastră! Exagerez da, dar, într-adevăr, drumul se înrăutățește după ce mănâncă și odată cu ploaia de zile trecute, totul este noroios.

Primul care a alunecat și a înșurubat într-o baltă sunt eu. Și mă îngrijorează chiar acum ... dacă aș fi știut cum vom ajunge, aș trece direct prin apă. Ghidul ne pune în mijlocul muntelui, habar nu am de ce, și vine disperarea: este imposibil, iar cu pantofii orașului nostru mai mult. Lety alunecă și cade de câteva ori (într-una dintre acestea trage cu ea ghidul care o avea bine meritată, apoi am felicitat-o ​​pentru asta) am pus picioarele până la glezne în noroi ... pe scurt un haos total. În plus, oboseala de ieri și căldura din această dimineață se acumulează.

După aceste 7-8 ore de drumeții ajungem la mănăstirea unde vom dormi diseară. Pur și simplu pus: avem noroi chiar și în spatele urechilor! Așa că am profitat de ocazie să facem o „baie” cu grijă la lipitori, deoarece aseară, atât lety cât și eu, am apucat unul (nu voi descrie cum).

Am luat cina, am discutat cu Simon-iron-man și ne-am predat în paturile noastre improvizate, moarte.

Inthein, 27.10.11

Suntem pe piață așteptând să prindem barca care ne va duce la Nyaung-shwe. La problemele de ieri, s-a adăugat durerea progresivă a gleznei de lety, așa că am decis că în ultima zi o vom face pe motociclete. Până la urmă, chiar Thiri, ghidul, subliniază ... este un ticălos, pentru că în timpul drumului nu a ajutat prea mult și ne-a dat pe cele mai proaste drumuri ... apoi a anulat sosirea la punctul așteptat făcând scuza încălțămintei noastre, dar odată ce am decis termină cu o motocicletă, nu o rectifica. Și, în sfârșit, spune că vine cu noi (deși cu o zi înainte a spus că o singură persoană poate merge cu motocicleta), deoarece pentru a ne întâlni în orașul Inthein ar fi imposibil ... nici măcar Manhattan!

Barca noastră se apropie ... trebuie doar să se scufunde pentru a termina lucrarea!

Pentru a rezuma:

Cel mai rău

• Lipitori și senzația de a avea mereu un pumn.
  • Alunecă și cade în noroi.
  • Urcarea spre muntele care ne-a lăsat morți.
  • Trebuie să speli hainele noroioase după trekking.

CELE MAI BUNE

• Experiența de a cunoaște triburi unice în lume și de a împărtăși timp, râsete, mese, pături cu ele este foarte plină de satisfacții și, în sine, merită efortul de trekking.
  • Plimbați-vă printre paduri de orez, câmpuri cu flori galbene, frisoane ...
  • Trezirea cu rugăciunile micilor călugări în loc cu bipul ceasului deșteptător (și zâmbind sub copertine când ascultă un călugăr defunct).
  • Profitați de ocazia de a discuta în engleză și de a afla termeni noi a fost „Top-shit”.
  • Călugărul fericit fericit din prima noapte.
  • Baia cu vederi splendide asupra stelelor, a multor stele.
  • Zâmbetele și saluturile copiilor, care în fiecare sat au ieșit în întâmpinarea noastră.
  • Sentimentul că tot „cel mai rău” al trekking-ului este doar o anecdotă amuzantă.

Ia-ți Asigurare de călătorie IATI cu un 5% reducere pentru a fi un Backpacking pentru World Reader de la acest link: //bit.ly/29OSvKt

Video: A venit și Moș Crăciun la NOUA CASĂ a familiei ȚIBULEAC! Vă mulțumim pentru sprijinul acordat (Aprilie 2024).