Ziua 12: Chengdu - Marele Buddha Leshan - Chengdu Ne trezim la 6 dimineața și la 7 deja luăm micul dejun în salonul hotelului Ibis Chengdu și astăzi, după ce ieri știm Centrul de conservare a ursului Panda în Chengdu, o să vedem Marele Buddha al lui Leshan. Este 7:30 dimineața când ne apropiem de recepția hotelului pentru a le spune uneia dintre fete să ne dea vă rog numele stației de autobuz pe care trebuie să mergem să prindem autobuzul de la Chengdu la Leshan și Așa că mergeți cu taxiul direct, fără a fi nevoie să ocoliți.

Citeşte Mai Mult

Ziua 11: Chengdú: Centrul de conservare a ursului Panda, Piața Tianfu, Parcul oamenilor, strada Old Jinli După ce am dormit doar 5 ore, ieri am luat un zbor târziu după-amiază de la Xi'an la Chengdu după vizită faimosii războinici de teracotă din Xi'an, astăzi suntem mai mult decât împiedicați și această călătorie în China ne ucide;), dar astăzi avem un punct în planificare care ne face să nu ne gândim prea mult la acest lucru: Centrul de conservare al Ursul Panda din Chengdu.

Ziua 10: Xi'an: Războinici din teracotă - Zbor la Chengdu Alarma sună la 6:30 dimineața. Astăzi avem o altă zi dintre cele mai complete în această călătorie în China gratuit și aceasta este că ieri am ajuns în oraș, unde am vizitat Cartierul Musulman din Xi'an, iar astăzi trebuie să cunoaștem gheața de pe tortul faimosilor Războinici din teracota Xi „o.

Ziua 9: Pingyao - Xi'an: Zidurile Xi'an, Clopotnița, Turnul Tamburii, Cartierul Musulman, Moscheea Xi'an Astăzi este din nou o zi ca oricare alta de când am început această călătorie în China gratuit , așa că alarma sună la 6:30 dimineața și asta este astăzi am plecat din Pingyao, unde am ajuns ieri, pentru a merge la Xi'an într-un tren rapid, unde în această după-amiază vrem să cunoaștem cartierul musulman Xi'an printre altele locuri de interes

Citeşte Mai Mult

Ziua 17: Transfer de la Fenghuang la Guilin: Fenghuang - Huaihua - Changsa - Guilin Este 6 dimineața și suntem deja la uzină, deoarece astăzi avem transferul de la Fenghuang la Guilin, din care vom face prima parte, de la Fenghuang la Huaihua, unde Vom lua primul tren al zilei cu o mașină care ne-a obținut ieri când am ajuns la hotel după ce ne-am bucurat de Fenghuang și care va veni să ne caute între 8 și 8:30 dimineața.

Ziua 8: Pingyao: Templul Confucius, Turnul orașului, Muzeul Finanțelor din Casa Rishengchang, Qingxu Guan, Zidul celor nouă dragoni, Zidurile Pingyao Ceasul cu alarmă sună la 5:30 a.m. și în câteva minute ating la ușă spunându-ne că oprirea noastră este deja aproape. În câteva minute vom ajunge în oraș, așa că profităm de acest timp pentru a ne colecta gențile și pentru a trece în revistă lista locurilor pe care trebuie să le vedem în Pingyao într-o singură zi, care este momentul în care vom fi citit în acest oraș, care pare ancorat în trecutul

Ziua 5: Beijing: Piața Tiananmen, Orașul Interzis, Parcul Jingshan sau Dealul Cărbunelui, strada Dashilar, Qianmen Hutongs, Satul Olimpic: Cuibul Păsărilor și Cubul de Apă Alarma sună la 6 dimineața și direct, după pentru a ne atinge picioarele și a verifica dacă acestea sunt acolo după trekking-ul dintre Jinshanling și Simatai în Marele Zid Chinezesc, facem un duș, mâncăm câteva dulciuri pe care le-am cumpărat ieri înainte într-o brutărie și rămân încă, pe care le avem cu siguranță Ce să spun că dulciurile de aici sunt foarte bune și coborâm la recepția Templului Raiului din Beijing, la 7:30 coborâm la recepția hotelului 161 pentru a avea câteva cafele care tocmai ne-au tonifiat stomacul pentru 39RMB.

Citeşte Mai Mult

Ziua 6: Beijing: Palatul de vară, Piața Panjiayuán, Beijing Hutongs - Trenul de noapte de la Beijing la Datong Astăzi începem ziua cu jumătate de oră mai târziu decât zilele precedente, deoarece astăzi avem o zi completă vizitând Palatul din Vara la Beijing, dimineața, opriți cu mașina pentru a lua un tren de noapte care ne va duce de la Pakín la Datong, care va fi următoarea noastră oprire în călătoria în China gratuit.

Ziua 3: Beijing: Templul Raiului, Piața Perlelor, Turnul Tamburii, Clopotnița, Lacul Qianhai, Nanluogu Hutong, Suoyi Hutong, Wangfujing Ceasul cu alarmă sună la 6 dimineața. Suntem împăcați după ce am fost fără somn toată ziua de ieri și profităm de după-amiaza pentru a cunoaște unele dintre cele mai emblematice locuri precum Templul Lamailor din Beijing, dar astăzi avem o zi cât mai completă, inclusiv o vizită la Templu din Rai la Beijing, așa că trebuie să mergem.

Ziua 4: Beijing - Trekking între Jinshanling și Simatai pe Marele Zid al Chinei - Beijing Alarma sună la 6 dimineața. Este clar că călătoriile nu sunt pentru noi cel mai bun moment să ne odihnim și este că astăzi, la 8 dimineața, am întâlnit-o pe Susanna pentru a îndeplini unul dintre obiectivele pe care le-am avut în această călătorie în China gratuit: drumeția dintre Jinshanling și Simatai în Marele Zid Chinezesc pe care îl vom face datorită Ghidului Chinei care ne-a invitat să cunoaștem această zonă a peretelui mâinii sale.

Citeşte Mai Mult

Ziua a 7-a: Datong: Mănăstirea agățată de Hengshan și peșterile Yungang - trenul de noapte spre Pingyao Este ora 5:20 dimineața, în trenul de noapte de la Beijing la Datong, când deschid ușa slamului, cerându-ne biletul de plastic pe care ni l-au oferit ieri când Am ajuns să-l schimbăm pentru biletul nostru de tren original și să ne anunțe că ajungem în Datong.

Ziua 1: Barcelona - Londra - Beijing Alarma sună la 4:50 dimineața. Ceva ciudat dacă ne oprim să credem că astăzi este Vinerea Mare, o sărbătoare în Catalunia. Dar nu este atât de rar dacă ne amintim că astăzi începe una dintre călătoriile noastre lungi ale anului: mergem într-o călătorie în China în 25 de zile gratis!

Ziua 2: Beijing: Templul lui Lamas, Templul lui Confucius, Qianmen, Piața Tiananmen Am aterizat la 9.30 dimineața după un zbor spre Beijing cu o escala la Londra destul de grea în care am dormit la final aproximativ două ore în total și este că acest tip de zboruri de o zi în țara de origine, sunt cele mai grave pentru a putea face față primei zile de călătorie ca azi, cu care intenționăm să abordăm Templul Lama din Beijing, printre multe alte vizite.

Citeşte Mai Mult

PREPARĂRILE CĂLĂRII Când am început să ne gândim la destinația posibilă a uneia dintre călătoriile lungi pe care le-am face anul acesta, aceasta a fost cea care ne-a străbătut mințile la început. Un lucru pe care l-am avut destul de clar și este că anul acesta am vrut să ne întoarcem în Asia, acel continent care ne-a oferit atât de multe momente bune și că, după călătoria în Peru anul trecut, care a fost și o călătorie cu majuscule, am ratat atât de mult.

Călătoria noastră în China în 25 de zile ne va duce să călătorim o mică parte din această țară imensă pentru care am avea nevoie de câteva luni dacă am dori să o acoperim complet. Fără să avem acest timp, am ales să facem un itinerar în care ne vom opri în unele dintre cele mai importante locuri turistice și importante ale acestei țări fascinante.