Colaborari

Înconjurat de un cadru paradis, Nilaveli Crystal Blue Hotel este o opțiune excelentă pentru a explora coasta de est a Sri Lanka și frumosul oraș Trincomalee. Mediul este spectaculos, dintre acele site-uri care transmit un calm special. Incinta în sine este o grădină mare cu plante luxuriante și flori, copaci uriași în umbra căreia puteți bea ceai și citiți o carte și spații deschise unde vă puteți plimba la apusul soarelui.

Citeşte Mai Mult

Hotelul Bundi Haveli este unul dintre acele mici hoteluri fermecătoare care fac ca șederea într-un loc să fie mult mai plăcută. Doar pentru că stai aici merită vizitat Bundi. Clădirea este o construcție tipică din această zonă a Indiei, așa-numitele Havelis, vechi palate cu mai multe etaje și puține camere care sunt distribuite în jurul unei curți centrale, foarte mult în stilul rihadurilor marocane.

În trecerea noastră prin orașul istoric Anuradhapura am stat la casa de vacanță Thilaka. De fapt, sunt două clădiri diferite și am petrecut o noapte în fiecare dintre ele. Primul este dintre acele hoteluri în care ai petrece o vacanță completă. Am stat într-o cameră imensă, cu TV, aer condiționat și paturi extrem de confortabile.

Unde să dormi în Pușkar, Mama Luna Guesthouse Pushkar poate fi locul care reprezintă cel mai bine spiritul „shanti shanti” sau „trunchiul tranqui” care să ne înțeleagă. Aici am stat la hotelul Mama Luna, care este un exemplu clar al acestui mod de viață de pace și relaxare. Primul lucru pe care l-am găsit a fost un altar lângă recepție, un loc unde să vă rugați și să vă izolați în gândurile voastre.

Citeşte Mai Mult

Oricine a fost în India de mai bine de 2 săptămâni va avea nevoie de un singur lucru: relaxați-vă. Și de îndată ce am avut șansa să petrecem câteva zile într-o stațiune din deșertul Pushkar, nu ne-am gândit de două ori: pace și liniște ... aici mergem! Tabăra Royal Safary este situată la câțiva km de Pușkar, dar schimbarea este brutală: lăsăm coarnele pentru greieri și strigătele vânzătorilor pentru cântarea păsărilor ... asta ne-a fost bine!

Probabil dacă plănuiești o călătorie în Sri Lanka, trebuie să stai o noapte să dormi în capitala sa: Colombo. În acest caz, vă sugerăm să aruncați o privire către Clock Inn, o cazare la prețuri accesibile, cu toate facilitățile. Clock Inn este situat în Colombo 03, la aproximativ 6 km de stația centrală Pettah (autobuze și trenuri).

Am ajuns la Jaisalmer dimineața devreme și, din fericire, în stație, așteptam ridicarea noastră pentru a ne duce la hotelul Mystic Jaisalmer. Acest frumos hotel este situat la poalele impunătorului fort al orașului, iar designul și culorile sale sunt perfecte pentru a vă permite să vă transportați în timp. Ne-au lăsat să ne odihnim câteva ore în dormitor înainte ca camera noastră să fie gata, iar acesta este un dormitor!

Citeşte Mai Mult

Primul nostru hotel din Rajasthan a fost Palatul Perlelor, care nu este doar orice hotel: este o bijuterie! De îndată ce ne-am văzut camera, ne-am gândit: „Uau! Este pentru noi ?! ” A trecut mult timp de când am pășit un loc atât de frumos, plin de detalii ... și camera noastră trebuie să fie cea a elefantului: pentru că capul patului era plin de elefanți!

În mijlocul plăcutului centru istoric din Jodhpur se află acest minunat castel construit în 1837 și care naște astăzi două dintre cele mai frumoase hoteluri din oraș. Am stat la „fratele cel mic”, Haveli Inn Pal, care este gestionat și de fratele mic al familiei.

După două nopți lungi pe aeroporturi, mai întâi pe cel din Malpensa și apoi pe cel din Jeddha, am ajuns în sfârșit la Delhi. Ceea ce ne-am dorit cel mai mult în acest moment a fost un pat și nimic mai bun decât cel al Smyle Inn, mare ca și al ei. Este situat în Main Bazar, în zona Paharganj (favoritul pentru backpackers), la o scurtă plimbare de gara din New Delhi.

Citeşte Mai Mult

Pirinei ne așteptau în Agra! Nu pentru că am observat în oase răcoarea nopții în tren, ci pentru că Kamal ne aștepta în Homestay: „Pirineii”. De ce numele? Pentru că este pasionat de muntele și din Europa, așa că numele îi vine în păr. În Agra, aceste tipuri de locuințe sunt cazate în casa proprietarului.

Uau, am rămas cu gura deschisă când am văzut că în acest hotel vom dormi în prima noapte a trecerii noastre prin Bundi. Din exterior arată ca casa albă: este un conac imens, cu cupolă și tot, înconjurat de grădini cu statui, fântâni și flori. Și acest lux este menținut în fiecare colț al hotelului, recepția este impresionantă, ai putea juca un joc de cricket și ar fi loc pentru un pas, coridoarele cu ferestre imense, sculpturi, tablouri vechi și portrete de familie și camerele cu acelea detalii care fac ca șederea să fie super confortabilă.

Recent numit Hotel Kanda Uda, fostul Hotel Kandy Paris, este un hotel frumos cu anumite aeriene pariziene într-o vilă mare din Kandy. Decorația amintește oarecum de capitala franceză, iar tipul de construcție nu se încadrează în norma din Sri Lanka. Locația este foarte bună, la câțiva metri de lac, pe un deal, de unde obțineți vederi foarte frumoase.

Citeşte Mai Mult

Verificarea Novotel Surin ne-a costat foarte mult, nu din cauza angajaților, care și-au făcut treaba repede și bine, ci pentru că eram atât de confortabili încât am ajuns să ne gândim să ne ascundem în dulap, să imităm ghivecele sau să urcăm un palmier ... Toate pentru a nu pleca. Dar ne-ar fi dat ceva probleme.

Profitând de vizita surorii lui Rober, Patri și iubitul ei Giacomo, ne-am scos geanta din rucsac și ne-am dus la Phuket, la sud de Thailanda, pentru a petrece câteva zile superbe în două dintre hotelurile pe care Novotel le are în insulă. Pentru că știți, uneori trebuie să aveți grijă de dvs. și știm cum să o facem 😉 Primele lucruri în primul rând: merită?

„Pământ la vedere!” Am văzut deja stâncile verzi ale insulei de sud în fața noastră din feribot. După aproape 5 luni de turneu pe insula nordică, cea mai puțin preferată dintre backpackers și cu 5.000 de kiwikmetri în Tapotupotu (așa am botezat autoutilitara, deși mă gândesc să o numesc Alien ...), ni se prezintă o nouă aventură ... Insula de sud ... vine!

Citeşte Mai Mult

A fost prima dată când am mers în Insulele Gili, dintre cele trei am ales Trawangan pentru a fi cea care a oferit cele mai multe servicii și cazare. Și nu regretăm deloc, mare parte este locul unde am stat, hotelul Martas. Aici petrecem 3 zile savurând insula, apusurile de soare și plajele sale, snorkeling, restaurante și trasee pentru biciclete.

Care este primul lucru pe care vrei să-l vezi în vizita la Roma? Nu-mi spune că încă nu știi! Știm ... Colosseumul! Și dacă îți spunem că s-ar putea să-l vezi fără să-ți dai seama de drumul către cazare, cum rămâi? Asta ni s-a întâmplat în ultima călătorie în orașul nostru preferat, când mergeam la apartamentele Marco Aurelio 49.

Praga este, fără îndoială, unul dintre cele mai frumoase orașe din Europa. Străzile și clădirile sale ascund comori care pot trece neobservate la prima vedere. Una dintre aceste comori are un nume cu totul special: „Siesta”. Nu vorbim despre odihna noastră dragă și iubită după prânz ... ci despre Praga Siesta Apartments, o cazare excelentă în centrul Praga, ideală pentru explorarea orașului.