Colaborari

Residența MTR este unul dintre cele patru hoteluri pe care lanțul MTR le are în Mysore. Aici am stat trei nopți și a fost baza noastră să descoperim acest oraș istoric. Locația sa, la câteva minute de mers pe jos de gara și de principalele puncte de interes, o fac foarte convenabilă.

Citeşte Mai Mult

Cove Zappia este unul dintre acele locuri în care ai putea sta liniștit una, două, trei săptămâni fără să-ți dai seama. Locul perfect pentru a vă lua o vacanță în vacanța dvs., pentru a vă odihni, a reumple energie și pentru a vă bucura de liniștea locului. Cadrul este fantastic, cu cabanele dispuse în jurul unei grădini pline de plante tropicale și, la rândul lor, înconjurate de palmieri exotici care creează o atmosferă de liniște totală.

În Bangalore am găsit locul perfect pentru a ne reorganiza, a recupera munca târzie, a regândi traseul, a găsi noi destinații și, de ce nu, pentru a fi câteva zile confortabile la mare! La fel ca atunci când petreci un weekend liniștit acasă, după o săptămână grea de muncă. Ei bine, deși avem ceva nuanță ... Vorbim despre Suite Arama Suite Arama și-a deschis ușile pentru a petrece trei zile „actuale” aici, nu am plecat să vedem temple sau să vizităm ruine și nici nu am știut mai multe despre acest oraș tehnologic. , și asta avem nevoie de noi cu adevărat!

În Madurai am stat la hotelul Padmam foarte confortabil, deoarece se află la câteva minute de mers pe jos de atracția principală a orașului: templul Meenakshi. Hotelul este frumos și personalul prietenos. Camera noastră era la etajul 3, avea ventilator, televizor, baie (curată și cu apă caldă) și un pat mare și confortabil.

Citeşte Mai Mult

Cabana Govipala a fost baza noastră pentru a vizita orașele Dambulla, Sigiriya și Polonnaruwa. Site-ul este unul dintre cele care au un farmec aparte: situat pe malurile unui lac frumos, Govipala este gestionat de oameni super drăguți și prietenoși, lucru care este foarte apreciat! Camera noastră triplă avea paturi confortabile, televizor, baie și o fereastră imensă de unde a intrat multă lumină naturală, de asemenea, pe verandă există șezlonguri unde vă puteți relaxa sau citi o carte bună.

Căutați unde să dormi în călătoria dvs. în Sri Lanka? În această pagină vom colecta toate cazările care ne-au ajutat să călătorim ca ghid de cazare în Sri Lanka ... dacă doriți să citiți articolul fiecărui hotel, trebuie doar să faceți clic pe fotografia corespunzătoare. Unde să dorm în Nilaveli Unde să dorm în Anuradhapura Unde să dorm în Dambulla Unde să dorm în Haputale Unde să dorm în Tissa (Parcul Național Yala) Unde să dorm în Tangalle Unde să dorm în Unawatuna Unde să dorm în Galle

Residența Haripriya este pensiunea unde stăm în Gokarna, unul dintre acele locuri care te cuceresc pentru simplitatea sa. Situat la câțiva metri de strada principală a orașului, a fost super confortabil, demn de proprietarii Anu și Anand. De îndată ce am ajuns am avut vibrații bune, ea era foarte dulce și mereu amabilă.

Citeşte Mai Mult

Sâmbătă s-a dus să mâncăm la restaurantul indian „Maharaja” din Raval din Barcelona și vă asigurăm că numele este o garanție: am mâncat ca doi regi adevărați! Javi, proprietarul său, un bărbat care s-a născut în regiunea indiană Punjab și a locuit în Barcelona de 25 de ani, a fost gazda noastră perfectă: a explicat multe secrete ale bucătăriei indiene și a avut grijă de noi cu dragoste.

Continuăm să explorăm restaurantele etnice din Barcelona ... astăzi ne întoarcem în Asia și călătorim într-o țară pe care nu am vizitat-o ​​și care ne atrage din ce în ce mai mult atenția: Coreea. Știam foarte puțin despre bucătăria coreeană, dar după ce am mâncat la restaurantul Han-Na, am vrut să știm mai multe!

Astăzi vă ducem să descoperiți bucătăria Libanului datorită restaurantului Karakala: bucătăria fenică din cartierul Gracia, unul dintre preferatele noastre din Barcelona! Dacă mergeți prin această zonă și nu vă decideți unde să luați masa dintre toate restaurantele care există, această opțiune vă va surprinde foarte pozitiv!

Citeşte Mai Mult

Ne place mâncarea etnică, asiatică, africană, sud-americană ... și, desigur, italienii: acasă dulce acasă! Deși uneori ceea ce vă cere corpul este un hamburger așa cum poruncește Dumnezeu! Sau nu? Așadar, astăzi vom vorbi despre un loc foarte fain pentru a mânca o doamnă hamburger și alte specialități atât de tipice în fast-food-ul american.

Bucătăria thailandeză este, fără îndoială, una dintre cele mai bune și mai rafinate din lume. Cum ne-a fost dor de ceva timp, miercuri am mers la „Thai Lounge”, un restaurant thailandez frumos din inima Eixamplei ... la câțiva metri de Passeig de Gracia! Locul este minunat, cu elemente decorative tipice culturii fantastice thailandeze.

Miercuri am descoperit o bijuterie autentică: restaurantul uruguayan „El Boliche del gordo Cabrera” care unește cea mai bogată bucătărie uruguayană cu atingeri mediteraneene ... un mix care nu poate eșua! Locul este frumos, elegant și confortabil. Punctul lui forte? Calitatea înaltă a bucătăriei sale și a managementului său: este o afacere de familie în care mama, tata și cele două fiice Daniela și Noelia oferă totul pentru a face clienții mulțumiți ... multe sacrificii care sunt răsplătite zile după zile timp de 17 ani iar acea asigurare va continua astfel în viitor: în locuri ca aceasta devine

Citeşte Mai Mult

După cum spunem întotdeauna, nu este necesar să luăm un avion pentru a călători departe ... uneori trebuie doar să plecăm de acasă și să ne bucurăm de o atmosferă diferită într-unul dintre numeroasele restaurante etnice din Barcelona. Vineri am revenit în Vietnam, datorită restaurantului Bun Bo ... ce mișto a fost să ne amintim trecerea noastră prin această țară datorită mâncării sale extraordinare, mmm cât de bine a fost totul!

După ce am văzut balene, delfini, broaște țestoase și surferi în Welligama ne-am îndreptat spre următoarea oprire a călătoriei: Unawatuna. Aici am fost cazați la hotelul Nor Lanka, gestionat de un cuplu Sri Lanka-norvegian marea Maja: Anoma și Helge! Hotelul este frumos: simplu, dar elegant și cochet!

Green Valley Cottage a fost mica noastră casă din Haldummulla, în apropiere de Haputale, în zonele muntoase din Sri Lanka. După cum spune și numele, Valea Verde este înconjurată de verde și natură. În total, Green Valley are aproximativ 32 de cabine, ale noastre aveau două camere (1 duble și una single) super drăguțe, precum și baia care avea un duș fierbinte și o piesă de stâncă care dădea o atingere naturală și sălbatică locului.

Citeşte Mai Mult

Astăzi vom discuta despre un alt restaurant etnic din Barcelona care ne-a încântat, „Mochica”, cu mâncărurile sale a reușit să ne transporte în cealaltă parte a bălții: Peru! Cu ceva timp în urmă, aveam o dorință nebună de a cunoaște acest pământ atât de bogat în cultură, istorie, mistere, lamele și alpaca (îi iubim, sunt atât de frumoși!

Good Karma este unul dintre acele hoteluri care, de îndată ce ajungeți, știți că nu veți dori să plecați. Și cine nu? Situat pe prima linie a unei plaje virgine și practic pustii, cu camere moderne, un restaurant delicios și un tambur… o piscină super frumoasă, Good Karma are un farmec unic!

În Galle nu puteam dormi într-un loc care valora mai mult decât în ​​Vila Galle Heritage, aparținând lanțului hotelier Jetwing. Acest hotel fermecător se află în inima frumosului oraș Galle, în zidurile orașului vechi și la câțiva pași de far și promenadă. Este o veche vilă europeană restaurată pentru a găzdui patru camere frumoase.

Citeşte Mai Mult

Dacă doriți să vizitați peșterile din Ajanta și Ellora, va trebui probabil să petreceți noaptea în cel mai apropiat oraș mare: Aurangabad. Dacă da, vă vom sfătui un mic hotel frumos unde să dormiți: hotelul Sparkling Pearl. Este situat într-o zonă aglomerată, cu baruri, restaurante, agenții de turism și chiar un cinematograf în care poți face parte din bollywood-mania!