Franța

Hoteluri în Valea Loira Hotel Henri IV Primul dintre hotelurile din Valea Loarei în care am stat a fost un hotel foarte central din Sully-sur-Loire, perfect pentru a vizita Castelul Sully-sur-Loire, deoarece Este situat la câțiva metri de ea. Recepția la hotel este foarte profesională.

Citeşte Mai Mult

Ziua 8: Angers - Vizitează Cetatea Regală a Loches - Ce este de văzut în Montrésor - Bourges Începem luna septembrie în această călătorie pe Valea Loarei, prima dată dimineața la Ace Hôtel Angers, unde după un mic dejun destul de complet, pentru cea pe care am plătit 8 euro, mergem direct pentru a continua traseul pe care l-am planificat astăzi, unde trebuie să vizităm Loches și să ne bucurăm de toate locurile pentru a vedea în Montrésor că avem în minte, unul dintre cele mai frumoase sate din Franța

Ziua 9: Ce este de văzut în Bourges - Lloret de Mar Ziua răsare cu o zi oarecum cenușie și o temperatură aproape înfricoșătoare în comparație cu zilele anterioare și vedem că astăzi nu vom depăși 12 grade, aproape 25 de grade în medie mai puțin decât am avut în zilele noastre, așa că este timpul să le mulțumim „zeilor călători” pentru aceste zile de vreme bună și când este ora 7:30, coborâți în sala de mic dejun a Ace Hotel Bourges, unde după a unui mic dejun care ne umple de energie, punem pungile pentru ultima oară în portbagaj, pentru a ne apropia de oraș, de vreme ce avem multe locuri de văzut în Bourges, apoi începem întoarcerea acasă cu care vom încheia această călătorie incredibilă spre Valea Loarei în 9 zile, ceea ce trebuie să spunem, ne-a făcut să ne îndrăgostim.

Ziua 7: Chinon - Abbey of Fontevraud - Candes-St.Martin - Montsoreau - Turquant - Castelul Saumur - Vizitați Castelul Angers Astăzi începe puțin mai târziu, când este aproximativ 7:30 dimineața și este că așa cum am spus ieri la cină, după o zi din cele mai complete în care joacă vizitez Castelul Ussé, pe lângă frumosul oraș Chinon, astăzi am pus bateriile înapoi cu o zi mai strânsă, în care este timpul să vizitați Castelul Angers.

Citeşte Mai Mult

Ziua 6: Azay-le-Rideau - Castelul Langeais - Vizitează Castelul Ussé - Chinon Este ora 6 dimineața când începem azi, în urma călătoriei pe Valea Loarei în 9 zile, unde vom vizita Castelul Ussé printre multe alte locuri, despre care suntem siguri, ne vor continua să ne surprindă pe acest traseu incredibil prin castelele Loarei.

Ziua 5: Tururi - Vizități Castelul Villandry - Castelul d'Azay-le-Rideau După ieri, a trebuit să vizităm Castelul Chenonceu și apoi căldura din orașul Tours, unde am dormit astăzi, ne-am ridicat. când e 6 dimineața să profite și să lucrezi o vreme, înainte de a vizita orașul și de a vizita Castelul Villandry, care va fi una dintre vișinele de azi.

Ziua 3: Blois - Vizitați Castelul Cheverny - Castelul Chaumont-sur-Loire Este 6 dimineața când ceasul cu alarmă ne amintește din nou că trebuie să ne continuăm călătoria prin Valea Loarei, astăzi pentru a vizita Castelul Cheverny, printre altele, căci după ce am lucrat o perioadă când eram ora opt, am coborât la micul dejun la camera de mic dejun a hotelului First Inn Blois, unde după încărcarea energiilor, am început a treia zi a acestui traseu prin castelele Loarei care ne plac atât de mult.

Citeşte Mai Mult

Ziua 4: Chaumont-sur-Loire - Vizitează Castelul Chenonceau - Amboise - Tururi Astăzi începem din nou ziua acestei călătorii pe Valea Loarei în 9 zile la 6 dimineața, profitând să muncim o perioadă, înainte de a pune mai departe În drum pentru a vizita Castelul Chenonceau, când este ora 8 dimineața, mergeți la sala de mic dejun a spațiului de cazare La Source de Bury, unde David ne așteaptă cu un mic dejun impresionant, care ne dă putere să începem azi, în Primul nostru punct al zilei este vizita la incredibilul castel Chenonceau, unul dintre castelele Loare esențiale.

Ziua 2: Castelul Sully-sur-Loire - Orléans - Vizitați Castelul Chambord - Blois Astăzi începe la 6 dimineața, bucurându-ne de un răsărit unic de pe fereastra cazării noastre din Sully-sur-Loire, Cu care am început ziua în care după cunoașterea Orléans vom vizita Castelul Chambord, unul dintre cele 10 castele ale Loarei esențiale.

Ziua 1: Lloret de Mar - Sully-sur-Loire - Vizitarea Castelului din Sully-sur-Loire Pare incredibil faptul că acum doar șase zile am ajuns din excursia la Cracovia în 5 zile și astăzi suntem pregătiți să începem o nouă călătorie pe care noi Vă va duce prin Valea Loarei pentru a cunoaște unele dintre cele mai impresionante castele ale sale, cum ar fi castelul Sully-sur-Loire, pe care îl vom întâlni în această după-amiază.

Citeşte Mai Mult

Traseu prin castele Loire. Pregătirile După câteva călătorii în Franța, mai aveam în minte una dintre zonele care ne-au încântat mai mult de țară, dar pentru care ne așteptam să găsim perioada cea mai potrivită, pe lângă faptul că avem suficiente zile pentru a o călători cu o anumită liniște și pentru a putea Cunoaște-ți cele mai emblematice locuri și, de asemenea, turistice.

După mulți ani, având în vedere această destinație, am reușit în sfârșit să facem o gaură în calendar pentru a cunoaște una dintre zonele Franței pe care ne-am dorit-o cel mai mult: Valea Loarei în 9 zile. Accesul pe Valea Loarei se poate face în mai multe moduri, fiind cel mai obișnuit zbor către Nantes sau Paris, în funcție de zona sau preferințele pe care le aveți, apoi închirierea unei mașini sau în funcție de originea dvs., călătorind acolo cu mașina.

Paris, unul dintre cele mai cunoscute și turistice orașe din lume, pe care nu le puteți rata. În acest ghid despre ce trebuie văzut în Paris în 12 zile, vom face rute prin cartiere pentru a putea profita la maximum. Cel mai bun mod de a vă deplasa prin Paris este cu metroul pe distanțe lungi și mersul pe jos pentru a vă bucura de tot farmecul său.

Citeşte Mai Mult

Ziua 2: Paris: Ce este de văzut în cartierul Montmartre: Zidul Je T'aime din Paris, Place du Tertre, Sacre Coeur - Muzeul Rodin - Champs Elysées - Opera Garnier - Place Vendome - Galeriile Lafayette - districtul Montmartre noaptea după să mergem la culcare ieri prestați după turul pe care l-am făcut la Paris noaptea, când era puțin peste 1 dimineața, astăzi a trebuit să profităm de dimineață puțin mai mult și ne-am ridicat mai mult sau mai puțin cam la 7:30, gândindu-ne deja la Cartierul Montmartre, acel loc de care ne amintim atât de mult din călătoria noastră anterioară la Paris în 12 zile și unde așteptăm cu nerăbdare să ne întoarcem.

Ziua 3: Paris: Turnul Montparnasse, cel mai bun punct de vedere din Paris - Trocadero - Turnul Eiffel - Champ de Mars - Le Marais - Place des Vosges - Piața Bastille - Jardin des Plantes - Turnul Eiffel noaptea astăzi corpul nostru, în ciuda dorinței ridicându-ne puțin mai devreme, nu ne lasă să ne ridicăm din pat înainte de 7 dimineața, iar după ce am călătorit ieri Montmartre și atât ziua cât și noaptea pentru a ne bucura de cartier, peste noapte ne-a luat amploarea și mai mult astăzi ne dorim vizitați Turnul Montparnasse, cel mai bun punct de vedere din Paris.

Ziua 4: Paris: Louvre - Ce este de văzut pe insula Cité: Catedrala Notre Dame, Sainte Chapelle- Podul Alexandru III - Aeroportul Charles de Gaulle - Barcelona - Lloret de Mar Începem ziua la 6:30 dimineața la Hôtel Résidence Nell se oprește la ora 8 pentru a primi vizita personalului de cazare din camera noastră, cu micul dejun proaspăt care ne va oferi forță și energie, în această ultimă zi a călătoriei la Paris în 4 zile pentru a descoperi toate locurile de văzut în Isla de la Cité, locul unde ne vom concentra mâine dimineață.

Citeşte Mai Mult

Această călătorie la Paris în 4 zile ne duce înapoi în Franța și, de asemenea, înapoi în Orașul Iubirii, după ce ne-am întâlnit cu câțiva ani în urmă, când ne bucuram de oraș pentru nimic mai mult și nimic mai puțin de 12 zile. Cu această ocazie, escapada va fi ceva mai scurtă, dar ne va permite să descoperim Parisul în 4 zile, timp în care credem că va fi suficient pentru a vizita cele mai turistice și emblematice zone ale orașului, precum și pentru a descrie câteva locuri noi, pe care le-am întâlnit după ce am scris postează 100 de lucruri de văzut și de făcut în Paris, unde avem mai mult de o idee pentru aceste 4 zile.

Paris, Orașul iubirii, acel loc în care toți tinerii și nu atât de tineri vor să călătorească și își promit singuri dragoste veșnică pe malurile Senei sau de pe înălțimile Turnului Eiffel, cu vederi asupra orașului pe care sigur nu le va uita niciodată . Dar nu totul rămâne în oraș dacă este să călătorești la Paris cu copii, poate scuza perfectă pentru a merge în acea lume magică la care am visat cu toții și mai mult dacă știm că este posibil să cunoaștem și să descoperim Disneyland®Paris cu reduceri de Până la 35% la bilete, multe dintre ele atât de importante încât va trebui să le rezisti.

Hotel Kyriad Center Primul dintre hotelurile din Alsacia la care am stat a fost Hotelul Kyriad Center din Mulhouse. Este situat în centrul istoric al orașului și are camere mari, cu toate conforturile, inclusiv o baie mare în care avem geluri și șampoane la dispoziția noastră.

Citeşte Mai Mult

Ziua 3: Colmar - Traseu cu mașina prin satele Alsacia (Turckheim - Kaysersberg - Riquewihr - Hunawihr - Ribeauvillé) - Colmar Astăzi, a treia zi a călătoriei noastre în Alsacia de Crăciun, alarma sună la 6:30 și este Astăzi trebuie să facem un traseu cu mașina prin satele Alsacia, apropiindu-ne de Turckheim, Kaysersberg, Riquewihr, Hunawihr și Ribeauvillé, care sunt unele dintre cele mai cunoscute din această zonă.