Statele Unite

Ziua 25: LOS ANGELES (Hollywood Walk of Fame, Chinese Theatre, Kodak Theatre) - BARCELONA Luni, 2 noiembrie 2009 Astăzi ne trezim puțin mai târziu și după ce am făcut check out la Motel 6 Hollywood unde am stat. În aceste zile, vom lua micul dejun pe site-ul nostru obișnuit.

Citeşte Mai Mult

Ziua 13: LAS VEGAS STRIP Miercuri, 21 octombrie 2009 Deși ieri a fost lungă și am întins-o doar când am ajuns în Las Vegas și am stat până dimineața în turul orașului, astăzi am început ziua devreme. Vom face tură în Las Vegas Strip de la hotelul Luxor, unul dintre cele mai filmate și faimoase avenue din Statele Unite, plin de cele mai mari hoteluri și cazinouri din lume.

Ziua 7: SALT LAKE CITY - VALEA COLORADO ȘI SCENICUL 128 - PARCUL NAȚIONAL ARCHES - MOAB Joi, 15 octombrie 2009 Astăzi era timpul să ne trezim devreme, am părăsit Motelul 6 din Lehi în jurul orei 6 dimineața, cu ideea de a începe puternic o altă dintre marile zile ale acestei călătorii în Coasta de Vest a Statelor Unite.

Ziua 14: LAS VEGAS: Fremont Street Experience - Stratosfera Joi, 22 octombrie 2009 Astăzi ne întoarcem devreme. Am luat micul dejun, ca de obicei la Starbucks al hotelului Luxor și ne întoarcem la The Strip pentru a termina vizita la hotelurile care erau în curs de ieri în turul nostru din Las Vegas.

Citeşte Mai Mult

Ziua 23: LOS ANGELES (Santa Monica, Venice Beach, Rodeo Drive, Beverly Hills, Staples Center) sâmbătă, 31 octombrie 2009 Astăzi, a doua zi în care ne aflăm în Los Angeles avem și cea mai completă planificare, în turul Los Angeles în într-o zi Unele dintre locurile pe care vrem să le vizităm sunt plajele Santa Monica și Veneția, două dintre cele mai cunoscute din oraș și apoi, deși poate suna puțin turistic, vrem să mergem la Rodeo Drive și Beverly Hills, două dintre zonele cunoscute pentru strălucirea pe care o dau doar prin numirea lor.

Ziua 4: PARCUL NAȚIONAL YELLOWSTONE - ZONA CANYON ȘI ZONA ORAȘULUI LUNI, 12 octombrie 2009 Astăzi am început din nou ziua devreme, la 7 dimineața, deja luam micul dejun la același bar pe care l-am făcut ieri, În ziua în care începem vizita în Parcul Yellowstone și în jurul orei 8 dimineața ne îndreptăm din nou către Parcul Național Yellowstone, unde astăzi ne vom îndrepta spre zona Canyon și West Thumb.

Ziua 5: YELLOWSTONE - ZONA GISISER - VECHI CREDITE Marți, 13 octombrie 2009 Astăzi am părăsit hotelul din West Yellowstone puțin mai târziu, unde avem vizita întregii zone de gheiser din Yellowstone în față și ne bucurăm de Marele Credincios Vechi. Această zonă de gheizere este spectaculoasă și credem că ne-am descurcat bine în ultima zi în care ne aflăm în Parcul Yellowstone, pentru că așa am văzut geysers-ul parcului de la „minor la major”.

Citeşte Mai Mult

Ziua a 3-a: YELLOWSTONE PARK - ZONA MAMMOT ȘI NORRIS Duminică, 11 octombrie 2009 Astăzi ne începem ziua la 7 dimineața și primul lucru pe care îl conștientizăm este că telefoanele nu funcționează în această parte a lumii. Când întrebăm la hotel, ei ne spun că acest lucru se întâmplă adesea în West Yellowstone, potrivit companiei de telefonie pe care o aveți, întrucât fiind chiar între două state rămâneți „în pământul nimănui”.

Ziua 1: BARCELONA - SAN FRANCISCO - RENO Vineri, 9 octombrie 2009 Astăzi, ca aproape întotdeauna când mergem într-una din excursiile noastre, trebuie să începem ziua devreme dimineața, de data aceasta la 5 dimineața. Suntem pe drum spre aeroportul din Barcelona, ​​spre T1, noul terminal. Nu suntem cu totul necunoscuți, am fost în luna mai a acelui an la aeroport, când călătoream în Iordania și pare incredibil că s-a schimbat atât de mult.

Ziua 19: SAN FRANCISCO (Castro, Parcul Golden Gate, Painted Ladies, strada Lombard) Marți, 27 octombrie 2009 Astăzi după ce am făcut turul Pier 39 la Fisherman's Wharf, ieri după-amiază, vom lua tramvaiul popular din San Francisco și călătorie Unele dintre cele mai cunoscute și turistice locuri din oraș.

Citeşte Mai Mult

Ziua 2: RENO - IDAHO FALLS - YELLOWSTONE NP (WEST ENTRANCE) Sâmbătă, 10 octombrie 2009 După toată ziua pe care am avut-o ieri cu zborul de la Barcelona la San Francisco și surprizele ulterioare, ne-am trezit la 4 dimineața. iar între jetlag, fiind fără somn și dorința pe care o avem de a începe călătoria spre Yellowstone, am decis să facem un duș și să plecăm.

Motel Lazy Acesta a fost primul dintre hotelurile din vestul Statelor Unite unde am stat. Hotel în West Yellowstone. Foarte frumoși proprietari și camere mari, cu baie. Cadrul spectaculos la doar 5 minute de intrarea în parc. Baruri și restaurante foarte aproape. Parcare gratuită Faceți rezervarea aici: www.

Sfaturi în Statele Unite ale Americii Primul dintre sfaturile pentru călătoria pe Coasta de Vest a Statelor Unite este de a conștientiza că, dacă există ceva important în orice călătorie, trebuie să îl asigurăm. Pentru asta nimic mai bun decât să angajezi cea mai bună asigurare de călătorie pentru Statele Unite, în care serviciile de sănătate sunt foarte mari, putând să coste o simplă vizită la medic 500 de dolari și câteva mii orice operație.

Citeşte Mai Mult

Această călătorie în West Coast și Parcurile Naționale ale Statelor Unite în 25 de zile ne-a determinat să programăm un traseu în care am întâlnit 3 dintre cele mai cunoscute orașe din țară și majoritatea Parcurilor Naționale din Statele Unite. Plecăm din Barcelona cu un zbor spre San Francisco, unde am luat o mașină și după ce am petrecut prima noapte ne-am îndreptat către primul parcuri naționale din Statele Unite ale Americii am întâlnit: Yellowstone.