Pregătiți o călătorie la Gent

PREPARĂRILE VIAȚILOR

În urmă cu câteva luni, în timp ce treceam în revistă calendarul posibilelor escapade, dintre care unul l-am avut foarte clar anul acesta, este că dorim să ne întoarcem în Belgia.
Cu câțiva ani în urmă, am făcut o excursie la Bruges și Bruxelles, care, în principiu, era planificat să viziteze și Gent, dar în final, din cauza lipsei de timp, a trebuit să reducem vizitele.

Anul acesta nu am dorit să ratăm ocazia de a ne întoarce în Belgia, așa că am început să pregătim o excursie la Ghent, Leuven și Anvers, dacă avem timp am adăuga Dinant.

Harta Belgiei. Pregătiți o călătorie la Gent, Leuven și Anvers

Primul lucru pe care l-am făcut pentru această escapadă a fost să luăm biletele cu o companie low cost, care, deși nu ne place foarte mult, este întotdeauna „masa noastră de salvare” pentru acest tip de escapadă.
Vom pleca din Girona pe 31 octombrie la prânz, profitând de podul oferit pe 1 noiembrie și ne vom întoarce acasă pe 4 noiembrie la 6.30 dimineața ... pentru a ajunge la 8.30 dimineața și a merge direct la birou pentru lucru. Acest lucru va fi pentru a profita de călătorie!
În ziua în care ajungem, intenționăm să luăm trenul, deoarece în această evadare după ce am evaluat închirierea unei mașini, am decis să ne deplasăm cu transportul public, să mergem direct la Gent unde vom petrece primele două nopți.

Gandul noaptea. Pregătiți o călătorie la Gent, Leuven și Anvers

A doua zi a escapadei noastre, planul este să vizităm acest oraș care se întreabă de noi, nu numai să-l comparăm cu Bruges, ci și să ne spună că este și mai impresionant.
Sâmbătă avem ideea de a pleca la Bruxelles, unde vom baza următoarele două nopți și de acolo mergem la Leuven, o altă destinație pe care am lăsat-o în curs în escapada în 2010.

Mai multe informații practice pentru a vă pregăti călătoria la Bruxelles

- 50 de lucruri de văzut și de făcut la Bruxelles
- Cele mai bune 5 tururi și excursii în Bruxelles
- 10 locuri esențiale de vizitat la Bruxelles
- 10 locuri esențiale de vizitat în Gent

Acesta este un alt dintre locurile pe care am dorit cu adevărat să le cunoaștem și sperăm că timpul se va comporta cu noi și ne va permite să ne valorificăm cât mai mult timpul.

Leuven. Pregătiți o călătorie la Gent, Leuven și Anvers

După Leuven am avut ideea de a merge la Dinant, dar după ce am consultat-o ​​în mai multe forumuri și datorită ajutorului multor călători, recomandarea a fost să ne concentrăm mai mult pe un loc și să ne bucurăm de el, deoarece Dinant este la 2 ore distanță de la Bruxelles și va trebui să alergăm să vedem totul ...
Deci, aproape că s-a decis că Dinant va fi un loc pe care îl vom lăsa pentru a treia vizită în Belgia !!
Deși acolo îl avem, rezervat în planificarea a ceea ce se poate întâmpla 😉
A treia zi ne vom dedica să vizităm Anversul, un alt dintre locurile pe care cel mai mult dorim să le cunoaștem despre Belgia și a fost în așteptare și în escapada anterioară.
Unele din ultimele după-amieze sperăm să avem câteva ore pentru a ne bucura de Bruxelles pentru a doua oară.
Cu această escapadă sperăm să acoperim unele dintre orașele pe care cel mai mult le-am dorit să le cunoaștem despre Belgia, deși avem foarte clar că țara merită alte vizite și suntem siguri că la un moment sau altul ... ne vom întoarce!

Ziua 1