MOTOTRIP PRIN INDIA DE Sud. ETAPA VIII: THIRUVANNAMALAI - TIRUCCHIRAPPALLI

Tiruchirappalli, sau Trichy cum îi spun prietenii, a fost penultima noastră etapă de motociclist în Tamil Nadu și cu siguranță credem că este un loc perfect pentru a petrece câteva zile. Orașul este destul de haotic, nu vom minți, dar păstrează totuși un anumit farmec, mai ales datorită fortului de stâncă și a celui mai cunoscut templu al său: Srirangam.

Ne începem vizita în templul stâncii, care este situat la 83 de metri înălțime, vom fi cel mai înalt punct al orașului, dar nu este vorba de urcarea pe Everest, până când Lety nu știe cine s-a plâns de pașii jiji.

Cele mai bune, odată ce ajung în vârf sunt priveliștile: Trichy literalmente la picioarele tale și, ca întotdeauna, oamenii fac drumul mai distractiv.

La ieșire am decis să ne plimbăm puțin și am ajuns într-o zonă unde era asamblată o piață stradală: bijuterii, haine, jucării, mâncare, fructe și sucuri! Și cu calorazo-ul pe care îl face, cine nu-i place nici unul, nici doi, nici trei? Așa am încercat portocala, strugurele și ananasul ... mmm ce încântare!

Cel mai bun lucru despre Trichy este, fără îndoială, templul său, ca de obicei, cu un nume foarte ușor de reținut: Sri Ranganathar Swamy.

Am ajuns acolo cu motocicleta după ce ne-am pierdut (doar puțin). Adevărul este că merită: incinta este imensă și plină de sculpturi, turnuri și personaje interesante. Am putea face poze doar cu telefonul, deoarece suntem două lumini: am lăsat cardul camerei la hotel, up-uri! Se pare că Sri Ranganathar Swamy este cel mai mare templu din India, nu suntem siguri, dar mari sunt nasurile! De fapt, înainte de a ajunge la templu, va trebui să parcurgi șapte ziduri (prakaras) cu cele 7 turnuri ale sale (gopurame).

Aici se adorează, în principal, Vișnu, ceea ce reprezintă pentru hinduieni energia care păstrează universul și îl protejează, așa că, în timp ce este adevărat, nu veți vedea mult guiri atârnând în jurul templului ... există foarte mulți pelerini!

Am părăsit templul în urmă și am început întoarcerea la hotel pentru că nu voiam ca noaptea să ne prindă, dar ... am pierdut jiji fără gps, de când mobilul a decis să rămână fără baterie, ce aventură! Într-un final am întrebat pe aici și acolo ne-am întors în casa noastră mică, încă o dată indienii ne-au scos din problemele noastre jiji!

INFORMAȚII UTILE

Unde să dormi:Am făcut-o la hotelul High Point, în aceeași clădire a câtorva cinematografe!

vizitați:Templul este imens! Are 7 uși care trec spre centru (ceea ce este interzis pentru non-hinduieni). După a patra ușă puteți urca pe perete de unde există vederi frumoase, deși nimic spectaculos. Sunt plătite cred că 10 rupii fiecare camera, deși nu o plătim pentru că am uitat cardul de memorie! ce mizerie!

Călătorii:
Am parcurs 200 km în aproximativ 4 ore. Drumurile sunt în mod evident mai bune decât să ajungă la Thiruvannamalai. Am mers pe Autostrada 37 până la trecerea în Asanur, unde am luat NH-45, pentru a opta oară! Asfalt bun, nu prea mult trafic și posibilitatea de alunecare.