Grecia

Ziua 3: Atracții turistice din Atena: rută prin cele mai cunoscute locuri din Atena Astăzi vom concentra ziua să cunoaștem unele dintre locurile turistice din Atena, luând un traseu care ne va duce, pe lângă unele dintre cele mai emblematice cartiere ale orașului , cum ar fi Plaka, Monastiraki sau Anafiotika, pentru unele locuri pe care le-am vizitat deja ieri, după ce am vizitat Acropola Atenei.

Citeşte Mai Mult

Ziua 4: Atena: închiriere Psiri-Car în Atena (Grecia) - Canalul Corint - Corint Antic Astăzi este a treia zi a călătoriei noastre în Grecia în 32 de zile și înainte de a începe cu închirierea de mașini în Atena (Grecia), să mergem să petrec dimineața făcând o parte din vizitele din locurile turistice ale Atenei care ieri nu am mai putut face ieri.

Ziua 2: Atena: Vizitarea Acropolei Atenei, Agora Antică, Biblioteca lui Hadrian, Agora Romană, Muzeul Acropole Astăzi este ziua aleasă pentru a vizita Acropola Atenei, la care suntem siguri că va fi una dintre vișinele acestei călătorii în Grecia în 32 de zile. După ieri, care a început cu o întârziere în zbor, o călătorie de la aeroport la centrul Atenei și un prim contact cu orașul, astăzi ne trezim cu răsăritul, când este ora 5:45 dimineața, profitând dimineața devreme pentru a lucra o perioadă, pe lângă faptul că ne bucurăm de vederi unice asupra Acropolei Atenei de la balconul camerei noastre la hotelul Phaedra, cazarea noastră din Atena zilele următoare, pe care trebuie să o mărturisim, a fost o alegere perfectă, atât pentru locația uimitoare, conform facilităților și priveliștilor.

Ziua 1: Lloret de Mar - Aeroportul Barcelona - Atena Astăzi începe călătoria în Grecia în 32 de zile, acea călătorie pe care o așteptam de atâta timp și care pare o minciună, suntem doar câteva ore pentru a o începe, în care să mergem de la aeroport la centrul din Atena va fi începutul acestei luni, în care sperăm să cunoaștem cele mai esențiale locuri pentru a vedea în Grecia.

Citeşte Mai Mult

Anul acesta, după planificarea noastră de călătorie obișnuită și văzând că avem luna iunie liberă, una dintre destinațiile la care ne-am gândit de-a lungul anilor ne-a venit din nou în minte și că, nu vom minti, mai mult Am vrut să ne întâlnim. După ce am analizat că aceste date sunt bune, fă un prim traseu al locurilor pe care doream să le vizităm și verificam că totul se potrivește, am decis că a venit momentul, în sfârșit, să spunem foarte tare că ... Călătorește în Grecia gratuit: Pregătirile ... noi Aveam să vizităm Grecia gratuit!

Această călătorie în Grecia în 32 de zile ne va apropia de una dintre destinațiile pe care am dorit-o cel mai mult să le cunoaștem și care se află pe lista noastră de călătorii în curs de mulți ani. Ținând cont de extinderea țării și mai ales a numărului de insule care pot fi vizitate, la final și după multe evaluări, am încheiat organizarea unui traseu care ne va duce prin unele dintre locurile esențiale de văzut în Grecia, precum și multe dintre cele mai turistice și credem că ar trebui să viziteze da sau da într-o primă călătorie în Grecia.