SEDII 7 și 8

Am petrecut ultima zi în Bagan scriind e-mailuri, odihnindu-ne, bucurându-ne de peisaj și cumpărând biletul de autobuz, dar nu am putut face călătoria spre Mandalay cu vaporul, deoarece nu a plecat decât după 3 zile, data viitoare va fi. În cele din urmă am decis să cumpărăm cel mai ieftin bilet de autobuz ... ce greșeală mare!

Ne spun că la ora 9 dimineața vom ridica un pick-up la pensiune, perfect! Am luat micul dejun și am așteptat pe terasă să apară furgoneta noastră, dar, în schimb, a parcat în fața noastră un fel de microbuz, aparent încărcat până la bord (spun aparent pentru că mai târziu am verifica capacitatea incredibilă de transport a acestor bug-uri). Chiar și pe acoperiș sunt oameni, de fapt este primul loc pe care ni-l oferă pentru a călători. Nu este nebun!

La început aveam îndoiala / speranța: „Va fi acesta pick-up-ul care ne duce într-o stație de la periferie pentru a merge cu autobuzul adevărat?” Realitatea a căzut asupra conștiințelor noastre, după o plimbare de o oră pe hipercarcat și inconfortabil preluare, ne-am dat seama că nimic din nimicuri: acesta era autobuzul! Total, 8 ore de călătorie între piste de noroi, drumuri semi-asfaltate, o mie de opriri pentru ridicarea oamenilor și pachetele, pachetele, pachetele ... cum se pot potrivi atât de multe lucruri? Este imposibil! Lipsesc doar tetris musiquita

Stoarce, stomacuri, apă, aer, fundul care suferă în fiecare barcă ... pe scurt un iad de călătorie. Ar fi trebuit să dureze 6 ore, ceea ce vă asigurăm despre acest vas nu a trecut repede și dacă adăugăm încă 2 ore de întârziere la aceasta, atunci dorința de a ne arunca pe fereastră uneori nu a lipsit.

Dar suntem fericiți. Datorită acestei odisee am putut vedea îndeaproape și mai bine adevărata viață a Birmaniei: bunătatea amestecată cu curiozitatea pe care o au față de străini, naturalețea cu care își împărtășesc mâncarea, ajutorul reciproc pe care îl oferă continuu. Am traversat sate pierdute, turme de vaci și capre, am găsit vânzători care poartă portocale, cartofi, porumb și chiar ceainice pe cap! De asemenea, trecem prin zone devastate de ploile abundente care cad și am conștientizat cât de dificil este pentru birmanii să călătorească dintr-un punct în celălalt al propriului lor teren: un pasager a stat 8 ore în vârful autoutilitarei , sub soare și ploaie, și alții în picioare.

A fost inconfortabil și nu o vom repeta a priori, dar a fost o experiență. Sosirea în Mandalay nu a fost mai puțin anecdotică: în această zi părea că haosul nu vrea să ne părăsească. Stația consta dintr-o serie de drumuri noroioase și rucsacuri, ploaia care cădea să cânte, sute de salvamari ... a fost o adevărată ușurare să ajungi la hotel, să te culci și să faci un duș cald.

În următoarea postare ... aventurile noastre din jurul Mandalay și împrejurimile sale.

Ia-ți Asigurare de călătorie IATI cu un 5% reducere pentru a fi un Backpacking pentru World Reader de la acest link: //bit.ly/29OSvKt

Dacă v-a plăcut articolul, nu uitați să comentați și să-l împărtășiți