ROADTRIP PRIN SICILIA. ETAPA 3: DE LA TAORMINA LA PALERMO

Începem noi ultima etapă a călătoriei rutiere prin Sicilia. Închidem cercul pe care l-am început în Palermo și îl facem traversând partea de coastă care se apropie până aproape de atingerea țărilor din Italia peninsulară, în Strâmtoarea Messina. Și de acolo întreaga parte a nordului insulei, unde găsim cele mai bune plaje de până acum și locuri care merg direct în top10 al acestei călătorii, cum ar fi Cefalù. Iată a treia etapă a drumului prin Sicilia.

Momentan acestea sunt principalele date:

Informații de etapă

Punctul de plecare: Taormina
Punctul final: Palermo
Total km: 388 km

zi: Traseu de 3 zile

• Ziua 11: Taormina - Milazzo (138 km)
  • Ziua 12: Milazzo
  • Ziua 13: Milazzo - Cefalù (149 km)
  • Ziua 14: Cefalù
  • Ziua 15: Cefalù - Palermo (101 km)

Închiriați o mașină cu cele mai bune reduceri aici

Zilele 11 și 12Taormina - Milazzo

Părăsim iubitul nostru Pensiune din Taormina și facem coborârea pe același drum pe care urcăm, lăsând impresionantul Insula Bella în dreapta noastră, spunându-ne la revedere cu ideea de a reveni într-o zi și de a ne bucura de plaja ei. Așa cum suntem obișnuiți, luăm drumul coastei cu iluzia de a ajunge pe vârful cel mai estic al Siciliei: Turnul Faro.

Dar înainte să trecem Messina fără oprire Adevărul este că orașul nu pare că merită mult timp, deși prostul a fost aproape o oră între trafic. Tot pe drumul coastei de est vedem deja coasta peninsulei italiene de cealaltă parte a Strâmtoarea Messina, care se apropie din ce în ce mai aproape, până când pare aproape continuarea drumului nostru. Dar de ce un pod nu este construit? Ah deja ... afacerea cu feribotul ...

Turnul Faro Este un mic oraș de pescuit care ne-a surprins. Nu știu dacă a fost duminică, dar arăta foarte bine. Acolo am profitat de ocazie să mâncăm puțin pește și am încercat o nouă specialitate siciliană: involtini spada, niște rulouri de pește-spadă umplute cu pesmet prăjit cu lămâie, usturoi și pătrunjel. Foarte bogat!

Aici a început descoperirea celei de-a treia margini a triunghiului care este Sicilia: etapa de-a lungul coastei de nord, cu mult mai puțin trafic decât restul. Drumurile au început să se înguste și peisajele au devenit răcoroase. Astfel ajungem laMilazzo, care este ușa principală pentru a cunoaște Insulele Eoliene. Deși preferăm să le lăsăm pentru o altă călătorie și să rămânem să ne bucurăm de acest oraș și plaja lui pentru câteva zile. Adevărul este că ne-am decis aproape imediat, dar după ce am văzut că turul către Egadas ne-a lăsat să ne dorim mai mult timp pe insule ... aproape mai bine să ne întoarcem o săptămână întreagă și să-l dedicăm acestui arhipelag vulcanic care are atât de multe lucruri frumoase.

A doua zi în Milazzo am ieșit cu mașina pentru a explora împrejurimile, are un castel deasupra, deși orele de deschidere sunt oarecum reduse. Ajungem, de asemenea, în vârful acestei cozi, unde pot fi trasee spre far și chiar calitas în zona Capo di Milazzo. Părerile sunt superbe, dar foarte frumoase.

Ne-am dorit deja să fim liniștiți într-un loc, fără a fi nevoie să notăm lucrurile de făcut pe o hartă. Am profitat de faptul că apartamentul nostru privea direct plaja pentru a ne culca la soare și a ne oferi niște băi răcoritoare (poate prea răcoritoare, că în octombrie apa aici începe să se răcească) și să ne bucurăm de niște apusuri de film.

Și deși călătoria se apropie de sfârșitul său, mai sunt lucruri mici înainte!

Zilele 13 și 14Milazzo - Cefalù

În secțiunea pe care o urmăm de pe coastă vedem câteva buncăre, moștenirea celui de-al Doilea Război Mondial. Și este că în acest conflict, Milazzo a suferit un bombardament masiv, pentru că este un centru militar important. De fapt, este o constantă pe care am văzut-o de-a lungul călătoriei, dar este în această zonă unde sunt concentrate mai multe, și nu este cel mai puțin curios, și astfel te obligă să cunoști puțin istoria locului.

O biserică imensă se ridică înălțime și înălțime, mai ales izbitoare. Este Altarul Madonei de Tindari, unde este venerată Madonna Nera, figura unei fecioare negre bizantine. Drumul urcă în zig-zag și rampe abrupte, până la încoronarea de lângă acest sanctuar. Nu ne oprim, chiar nu aveam idee despre ce este vorba, acum uitându-ne la niște informații vedem că poate merită :-p. Mai ales pentru a profita și a vizita ruinele orașului antic din Tindarys, de origine greacă și mai târziu romană.

De aici până la sfârșitul traseului, în Cefalù, drumul urmărește linia de coastă și străbate frumoase stânci, uneori un pic, dar este probabil unul dintredrumuri panoramice cea mai frumoasă din Sicilia.

Ne-am oprit să mâncăm în orașulCapo d’Orlando, unde punem o pizza și o pastă cu pește pe acea mamă de dragoste frumoasă! și în sfârșit terminăm traseul în Cefalù, una dintre surprizele călătoriei!

Ziua 15Cefalu - Palermo

Ei bine, da, Cefalu a meritat! Acest frumos oraș de la poalele vechiului Rocca este o opțiune bună pentru a încheia o călătorie prin Sicilia. Pe lângă faptul că arată un oraș vechi fermecător, plajele sunt un complement ideal pentru sărbători. Apa este limpede și, deși rămânem cu plajele cu pietricele din Milazzo, acesta este un loc foarte bun pentru a vă răsuci la soare și a vă pune ochelarii de snorkeling. Aici îți spunem cel mai bun lucru de făcut în Cefalù.

În planurile noastre treceam Monreale și vizitați cunoștința sa catedrală, dar avionul nu așteaptă și nu vrem să ne asumăm prea multe riscuri, în afară de aceasta este întotdeauna bine să lăsăm ceva pentru a reveni hehe ... Deci acesta este sfârșitul călătoriei. Ne întoarcem la Palermo, parcurgem autostrada până la aeroport, trecând din nou pe lângă monument amintindu-i pe judecătorii Falcone și Borsellino și părăsim acest pământ care ne-a dat atât de mult și, probabil, ne va întâmpina din nou în viitor.

Călătorește în Sicilia, este o insulă frumoasă 🙂

Închiriați o mașină cu cele mai bune reduceri: bit.ly/2xGxOrc

Asigurare de călătorie IATI cu a5% reducere: bit.ly/29OSvKt

Articole despre Sicilia

• Ghid de călătorie către SICILIA CU AUTO (2 SAPTAMANE)
  • CELE MAI BUNE 25 de lucruri de văzut și de făcut în SICILIA
  • CE SA MÂNCĂ ÎN SICILIA? PLATĂ TIPICĂ A GASTRONOMIEI SICILIANE
  • SFATURI PENTRU VIAȚIA ÎN SICILIE (ȘI FĂRĂ ÎN CAZ)
  • ROADTRIP PRIN SICILIA. ETAPA 3: DE LA TAORMINA LA PALERMO
  • ERICE: CUM SĂ SE AJUNGE, CELE MAI BUNE CEVA DE VĂZUT ȘI RECOMANDATE
  • (FĂRĂ AȘA) SCURTĂ ISTORIE A MAFIEI ÎN ITALIA
  • 20 de lucruri de văzut și de făcut în TRAPANI
  • RESTAURANȚI DE UNDE SĂ MĂNCĂȚI ÎN TRAPANI (BUN ȘI PĂRĂȚI)
  • O SINGURĂ ZI TOURĂ ÎN ISOLURILE EGADA (FAVIGNANA ȘI LEVANZO)
  • CUM SĂ ÎNCEPEȚI CENTRUL DE PALERMO DIN AEROPORT
  • 20 de lucruri de văzut și de făcut în PALERMO (SICILIA)
  • 10 RESTAURANȚI UNDE SĂ MĂNCĂȚI ÎN PALERMO (BUN ȘI PĂRĂȚI)

Video: SICILY'16 (Aprilie 2024).